Spanien
Cattis66,
3 maj 2012
Updaterad av Linaochmathias
för 12 år sedan
Hej!
Behöver hjälp att hitta ett trevligt hotell, inte allt för dyrt, 3-4 stjärnigt. Vi tänker åka i höst och söker lugn och ro. Fritidsresor och Ving är de som reser från vår stad och utbudet är inte det största. Har tittat på Mogan, men tyvärr verkar det vara fullt eller väldigt dyrt. Det enda ...
Spanien
Danny74,
9 dec. 2009
Updaterad av Laplander
för 15 år sedan
Om man resar som familj inklusive en 1½ årig dotter, tycker ni då att man ska bege sig till Corralejo, Jandia, eller Caleta de Fuste?
Var är stränderna milslängst, och var blåser det minst? ... Laplander: Fuerteventura kanske inte är nåt idealiskt resmål med små barn då det ofta blåser ganska ...
Spanien
Prisma60,
2 aug. 2013
Updaterad av Desires
för 11 år sedan
Tänkte åka med familjen till Fuerteventura över nyår. Nu klurar vi lite på vilken ort vi ska välja, vi är i åldrarna tonår-medelålders-pensionär. Tacksam för tips från er som varit på ön tidigare. Om man jämför lite med t.ex. Puerto del Carmen på Lanzarote eller Los Cristianos på Tenerife? Tack på ...
Spanien
Frida99,
2 dec. 2012
Updaterad av Desires
för 12 år sedan
Hej! Om man ska åka till Fuerteventura, vilket resemål rekommenderas då mest av Jandia eller Corralejo? Är vädret samma i februari på båda ställena? Vilken ort har finast stränder?
Någon som har varit på Playitas, vad kan man säga om det? ... Desires: Vi bodde i Jandia, som jag nog kan säga ...
Spanien
Lavelii,
11 juni 2017
Updaterad av Bibby
för 7 år sedan
Hej.
Undrar helt enkelt om ni vet om det går att lägga till en person i en hotellbokning?
Vi har en lägenhetssvit med 2 rum bokad på hotell Zafiro Palace på alcudia. Som rymmer upp till 4 personer. Vi är tre bokade. Jag maken o vår 1,5 årige son.
Eventuellt tänkte min bror haka med på resan. ...
Spanien
Biancai,
5 feb. 2017
Updaterad av Nejlika35
för 7 år sedan
Har bokat på Occidental Margaritas i Playa del Inglés eller Radisson i Mogan
om ett par veckor. Har en stor kattfobi ovh undrar om någon bott på dessa hotell och om det finns katter vid pool och restaurangområdet.
Eller om någon vet något annat hotell på Kanarieröarna som det intre finns katter ...