Bulgarien
Xtisse_78x,
10 maj 2017
Updaterad av Tom
för 7 år sedan
Hej!
Jag och en till har planerat att boka en resa till bulgarien, bourgas dvs sunny.beach, nu i sommar. Jag har dock fått höra hemska saker om sunny beach, bla skottlossningar, knivdåd, korruption och rån för att nämna något... detta var visserligen för några år sedan och jag skulle vilja veta ...
Bulgarien
Solskaren,
5 apr. 2013
Updaterad av Trekker44
för 11 år sedan
I sommar ska jag och min sambo efter att vart i Polen flyga vidare ner till Bulgarein. Min fråga är då vart ska vi? Vi är resvana men har har ej tidigare varit i Bulgarien men har hört mycket om bla Sunny Beach.
den uppfattning jag har fått är att maten ska tydlign vara dålig och att det är ...
Bulgarien
Fridap,
11 apr. 2007
Updaterad av Fridap
för 17 år sedan
Hej!
Jag och min pojkvän ska åka till Nessebar i mitten av juni och hade gärna velat ha lite tips om bra restauranger, utflykter osv. ... Fridap: Hej... nu var de ca 3 veckor sedan vi kom hem från nessebar och jag tänkte skriva ner några rader om hur vi upplevde det. Vi hade en mycket trevlig och ...
Bulgarien
Ija,
6 juni 2006
Updaterad av Ija
för 18 år sedan
Sitter just nu i Tsarevo i Bulgarien. Har varit har en vecka med stralande sol hela tiden. Ett litet stalle med nagra restauranger och nagra affarer. Bor pa hotell Zebra som ar helt fantastiskt. Trevlig personal och rent och snyggt. Ett stalle att rekommendera for de som vill koppla av och ha det ...
Bulgarien
Kattimexico,
22 juni 2009
Updaterad av Christos
för 15 år sedan
Vi ska till Bulgarien, Tsarevo i juli och bo på hotell Serenity Bay, är det någon som har bott där? Har hört att det är rätt "ogjort" runt om hotellet. Finns det något att utforska när vi bara är där en vecka? Vill veta allt ! ... Christos: Hej,
Har inte varit i Tsarevo, men väl i Bourgas, ...
Bulgarien
Olivia88,
14 juni 2007
Updaterad av Olivia88
för 17 år sedan
Hejsan, ska sticka iväg med pojkvännen till Bulgarien är det tänkt, men vill ha lite kött på benen innan man drar dit..
Vet någon något om Primorsko? Är det bra? Trevligt? Billigt?
Finns det mycket ställen att shoppa på? Kan man ta sig till större shopping ställen på ett smidigt sätt?
Svara ...