Plats över till Karibien 16/2-1/3 2016, inkl. 7 dgr kryssning
Hej,
då mitt resesällskap hoppat av söker jag resesällskap till min Karibienresa 16/2-1/3.
Söker både människor att sluta upp med på plats samt om intresse finns resesällskap som tar avhopparens plats. Isf gäller följande:
Allting är betalt så kostnader för namnbyte tillkommer. En deal kan diskuteras men en bra rabatt utlovas såklart. Med tanke på att vi kommer dela rum/hytt och spendera två veckor tillsammans vill jag såklart ses innan och se så vi verkar synka. jag är dock ganska enkel så det bör inte vara ett superproblem.
Resan
– Direktflyg med Norwegian ToR Puerto Rico
– 5 nätter i San Juan, Puerto Rico – egen lägenhet via AirBnB 150 m från stranden
– 7 dagars kryssning All inclusive med följande stop:
DAY PORT OF CALL ARRIVE DEPART
Sun San Juan, Puerto Rico 10:00 PM
Mon St. Thomas, Usvi 7:00 AM 5:00 PM
Tue Fun Day At Sea
Wed Barbados 8:00 AM 5:00 PM
Thu St. Lucia 8:00 AM 5:00 PM
Fri St Kitts, WI 8:00 AM 5:00 PM
Sat St. Maarten, NA 7:00 AM 5:00 PM
Sun San Juan, Puerto Rico 7:00 AM
– Avslutar med två nätter på hotell i San Juan, Puerto Rico.
Hoppas någon är sugen på Karibien! :)
då mitt resesällskap hoppat av söker jag resesällskap till min Karibienresa 16/2-1/3.
Söker både människor att sluta upp med på plats samt om intresse finns resesällskap som tar avhopparens plats. Isf gäller följande:
Allting är betalt så kostnader för namnbyte tillkommer. En deal kan diskuteras men en bra rabatt utlovas såklart. Med tanke på att vi kommer dela rum/hytt och spendera två veckor tillsammans vill jag såklart ses innan och se så vi verkar synka. jag är dock ganska enkel så det bör inte vara ett superproblem.
Resan
– Direktflyg med Norwegian ToR Puerto Rico
– 5 nätter i San Juan, Puerto Rico – egen lägenhet via AirBnB 150 m från stranden
– 7 dagars kryssning All inclusive med följande stop:
DAY PORT OF CALL ARRIVE DEPART
Sun San Juan, Puerto Rico 10:00 PM
Mon St. Thomas, Usvi 7:00 AM 5:00 PM
Tue Fun Day At Sea
Wed Barbados 8:00 AM 5:00 PM
Thu St. Lucia 8:00 AM 5:00 PM
Fri St Kitts, WI 8:00 AM 5:00 PM
Sat St. Maarten, NA 7:00 AM 5:00 PM
Sun San Juan, Puerto Rico 7:00 AM
– Avslutar med två nätter på hotell i San Juan, Puerto Rico.
Hoppas någon är sugen på Karibien! :)