Grekland
Varenne,
1 feb. 2022
Updaterad av Varenne
för 2 år sedan
Hej! Vill gärna ha tips på bra hotell i Platanias, inte allt för dyra hotell. Mvh. ... Carinab: Har du redan varit på kreta? Vilket hotell valde du? Vi ska till platanias i aug och bo på Sonio beach. Det verkar bra , vi har valt en lite mer ”budget” semester och bo i lägenhet, och så vi vill bo ...
Grekland
Ellenb1,
23 apr. 2019
Updaterad av Annadrakou
för 5 år sedan
Hej!
Jag och en kompis ska i Juni åka till Kreta. Vi ska på i Platanias och skulle därför vilja ha lite tips på saker man kan göra osv.
Vi är två tjejer på snart 21 år. Vi gillar att äta gott, sola och bada, åka på utflykter men även gå ut och festa någon kväll.
Vi skulle även behöva lite ...
Grekland
Falk91,
31 maj 2018
Updaterad av Falk91
för 6 år sedan
Hej!
Har nu bokat en resa till kreta i sommar, 19/7-26/7.
(Har bara vart på santorini förr)
Den här gången reser jag ensam, är en kille på 27 år.
Är mest ute efter att ta det lugnt. sola, bada, äta osv. Tittar gärna på saker då jag blir lätt rastlös.
Jag ska bo i platanias, på ett hotell som ...
Grekland
Tatsja,
19 apr. 2012
Updaterad av Brigitta
för 12 år sedan
Vår familj reser till Kreta i början av maj och ska bo på Castle Suites i Platanias.
Är första gången vi besöker Kreta så tar tacksamt emot alla tips om vad som är sevärt,mat,shopping,stränder mm.
Har någon erfarenhet av vårt hotell?Har läst en del om Elafonissi stranden..och den verkar vara värt ...
Grekland
Ladymilou,
14 juni 2011
Updaterad av Ladymilou
för 13 år sedan
Hej Hopp!
På fredag åker jag till Kreta för allra första gången ( har inte vart i grekland alls innan)
Undrar om man kan få lite tips inför min resa. Chania och elafonissi har jag redan sett som tips, men i Platanias, där jag ska bo, vad finns att göra/se, vart är bästa ställena att äta? och ...
Grekland
Sandrox,
7 aug. 2007
Updaterad av Travellover
för 17 år sedan
Hej, jag finderar på att ta en resa till Kreta-platanias/maleme/kolymba, Grekland!
Hur är det där, är det ett bra resemål? Har inte tidigare besökt grekland!
Hur är stränderna här? Resrurangerna och priser? ... Travellover: Hej! Jag var i Agia Marina, som ligger nära Platanias för 1 månad sen. ...