Europa
Amandaas_89,
9 juli 2019
Updaterad av Aamaanda
för 5 år sedan
Har planer att åka utomlands i Maj 2020 och familjen kommer då bestå av 2 barn, ena på 3 år och andra på 7 månader.
Så söker efter tips på hotell som passar mina många önskemål som jag har :)
Det ska passa barnfamilj.
Gärna flera pooler och barnpool.
Det ska finnas rum med poolacces, privat ...
Grekland
Paw,
23 juli 2011
Updaterad av Ella81
för 13 år sedan
Ska ut på Ö-luff med sonen och hans flickvän. Bokat flyg till Kos med retur från Aten nu i juli-augusti.
Någon som vet om man måste boka hotell i förväg eller om man kan räkna med att få tag i hotellrum på de öar man besöker??? ... Ella81: Det kommer finnas plats ;) gud vad mysigt för er :D avis* ...
Grekland
Abbe123,
9 dec. 2012
Updaterad av Jennieeneroth
för 11 år sedan
Söker tips på nått bra hotell i Grekland, är två vuxna med ett barn. Gärna något lugnt, mysigt ställe med pool/barnpool. Gångavstånd till shopping och tavernor att föredra :) ... Jojes: Hej! Kolla in Apollos hotell Kalives beach på Kreta. Vi var där i somras med vår dotter som då var 2,5 år. Lugnt ...
Grekland
Filipgardefors,
27 juli 2014
Updaterad av Teresen
för 10 år sedan
Hej! Jag och min flickvän åker till Aten den 9e Augusti för att sedan ta oss ut till kykladerna och öluffa i 2 veckor. Vi bokade resan tidigare i somras och nu när det börjar närma sig börjar lite frågor dyka upp. Vad jag har läst på olika forum på internet kan det vara väldigt svårt att få tag på ...
Grekland
Kestis,
16 aug. 2014
Updaterad av Evonita
för 9 år sedan
Parga verkar som ett bra alternativ till de grekiska öarna. Någon som har tips på trevliga hotell där?
... Evonita: 2 fantastiska hotel spies eller ving. 1800 apartments och nere på promenaden i Parga Souli Studios ... Kestis: Tack snälla ni för tipsen!
Tyvärr är vi lite sent ute och ...
Grekland
Milla675,
20 jan. 2013
Updaterad av Asil
för 11 år sedan
Vi har tänkt att båtluffa med våra barn 6,9,13 år i sommar. Vi hade tänkt att flyga till Santorini och därefter Paros, Naxos eller om det finns några andra tips på öar. Vill gärna ha tips på bra boende på Paros och Naxos.
... Famlofquist: Hej,
Båtluffa i Grekland är verkligen att rekommendera, ...