Thailand
Jazzi,
28 aug. 2019
Updaterad av Jazzi
för 5 år sedan
Hej!
Vi är en familj med två vuxna och två ungdomar (16 + 19) och kommer åka till Thailand över jul och nyår. Jag försöker planera resan och som det ser ut just nu så har vi två nätter i Phuket och två nätter på Koh Phi Phi. Efter Phi Phi måste vi hitta ett nytt ställe. Söker och googlar (även ...
Thailand
Cinar,
19 okt. 2008
Updaterad av Karten
för 16 år sedan
Har fått många bra tips här på Reseguiden, t ex vad gäller transfer i Thailand. Fortsätter mitt planerande inför familjens första Thailand-resa i februari/mars. Även om vi ska resa utan inrutat schema, så känns det som om beslutet om vad vi ska satsa på borde vara något så när klart innan avresan. . ...
Thailand
Jonnaberg,
3 dec. 2014
Updaterad av Mikael1304
för 8 år sedan
Vi är ett par på 26 och 31 år som planerar våran andra Thailandsresa tillsammans.
Förra gången gjorde vi Bangkok-Koh Samui-Koh Tao-Koh Phangan-Koh Samui-Bangkok på fyra veckor.
Vi var väldigt nöjda med den rutten och ställena vi besökte men vill nu utforska nya öar.
Vi tänker oss fyra-fem ...
Thailand
Stirrsture,
29 dec. 2009
Updaterad av Baanley
för 14 år sedan
Hej på er resekamrater!
Den 18 FEB är det dags för min och min sambos första resa till Thailand. Vi kommer spendera 6 dagar i Krabi, 6 dagar i Phuket samt 3 dagar i Bangkok.
Våran resa kommer mest att bestå av massor med olika endagsutflykter och vi skulle därför behöva er hjälp med att välja ...
Thailand
Stirrsture,
23 mars 2009
Updaterad av Stirrsture
för 15 år sedan
Tjenare!
Jag och frugan sitter i bokningstankar och vi har tänkt att bli förstagångs-resenärer till Thailand.
Vi har hela tiden planerat att boka 2 veckor till phuket men efter att ha läst lite olika resedagböcker här på reseguiden har vi börjat tänka om lite.
Vår plan med resan är att ...
Thailand
Mia62,
18 mars 2014
Updaterad av Mia62
för 10 år sedan
Har precis kommit hem efter tre veckor på Koh Chang och Bankok, var en väldigt fin ö, bodde på Kacha resort i bungalow, trodde vi , men efter en vecka fick vi flytta rakt över gatan , till hotellet eftersom det skulle bli renovering av bungalowerna, det var ett jättefint hotell så det blev jättebra! ...