Thailand
Soifa,
14 aug. 2018
Updaterad av M4sta86
för 6 år sedan
Hej!
Har bokat flygbiljetter till Thailand 11 dec - 1 jan. Reser med min sambo och vår 7-åriga dotter. Har ni tips på bra och fina hotell. Gärna med rolig pooldel. Även hotell som har tillgång till pool från rummet. Har kollat på Khao Lak och Phuket men inget är spikat så alla förslag är ...
Thailand
Nickeoeve,
2 feb. 2010
Updaterad av Nathalie80
för 14 år sedan
Hej!
Jag och min sambo åker till Thailand/Phuket i april (den 13 april och 2 veckor). Vi har bokat flyg och hotell, men hotellet är ett 2- stjärnigt hotell utan pool. Så vi vill "lyxa" till det i några dagar så vi tänkte bo några nätter på ett "lyxigare" hotell med pool någonstans i Phuket. Har ...
Thailand
Ambu,
20 sep. 2008
Updaterad av Pelle77
för 16 år sedan
Hej!
Kommer att vara ngr dagar i Phuket i början av november 2008 (efter 1 vecka i Khao Lak) med en 2,5-åring och en 6 mån baby.Funderat lite på kata beach eftersom många sagt det är barnvänligt..?? Vill gärna ha en lugnt område, hotell som passar barnfamilj med barnvagn(=ej trappor), hotell nära ...
Thailand
Krille,
9 apr. 2007
Updaterad av Valus
för 17 år sedan
Hej.
Ska åka till Phuket med fru och 1 barn. Vi åker reguljärt denna gång och ska själva fixa husrum har vi tänkt.
Hur mycket är det rimligt att betala för boende på ett hotell med pool och en dräglig standard. Har kollat runt på phuket.com och priserna där är ju dyrare än i sverige.
Hur går ...
Thailand
Karten,
9 juli 2009
Updaterad av Karten
för 15 år sedan
Hej, det var 5 år sedan jag var på Phuket och mycket har väl förändrat sig sedan dess. Nu funderar en kollega att åka dit i feb -10 och väger mellan charet stuket och egenplanerad resa.
Är det någon som kan rekommendera ett bra boende med rum för 2v + 2b med pool på Kata- eller Karon Beach?
...
Thailand
Mlg60,
5 nov. 2016
Updaterad av Mlg60
för 8 år sedan
Vi är fyra 50+ som bokat flyg till Phuket i februari . Någon som har tips på bra boende? Rent,fräscht o gångavstånd till strand...inte för dyrt,vi ska resa runt o lägger hellre pengar på det. ... Mlg60: Tack,Sierra👍>Citerat från Sierra:
>Kata Poolside Resort ligger ca 3 min från Kata Beach. När/ ...