Thailand
Amy_damir,
3 dec. 2013
Updaterad av Amy_damir
för 10 år sedan
Hej, jag och mannen ska åka till thailand om en vecka,
och det vi inte har tänkt på så mycket är säkerheten och sånna saker inför resan, på flyget,tullen, reglerna osv?..vad får man och inte får ta med sig, behöver man någon särksild visum?...
tusen tack för alla era svar och tips!
... ...
Thailand
Wegen78,
28 dec. 2008
Updaterad av Wegen78
för 15 år sedan
Hej !
Jag o min sambo skall ner till Thailand den 9/1 och söker boende i främst Krabi men även i Phuket. Vi är ute efter sol och bad, med hyggligt boende för omkring 2-300:- natten. Vi ska stanna i Thailand i 14 dagar och kan tänka oss att byta hotell ett par gånger så att man får se lite olika ...
Thailand
Hellen12,
11 mars 2011
Updaterad av Cajsawarg
för 13 år sedan
Hej,
Vi är 4 vuxna och 2 barn som är i Phuket (Patong Beach), vi är sugna på att tillbringa en eller två nätter någon annanstans där det är lite lungnare inte allt för dyrt men med bra standard. Har ni några bra förslag på vart och boende. Tar tacksamt emot era förslag.
Tack på förhand
...
Thailand
Walker1,
30 juli 2010
Updaterad av Muangthai
för 14 år sedan
Hej. Min första post.
Var 2 år sedan i Patong och bodde på ett guest house som hette villa patong nu till saken är att jag vill åka en tur till vintern men nu verkar det som det guest houset inte finns mer så jag undrar om någon kan rekomendera något bra ställe i Patong runt 80 bath om dagen ...
Thailand
Jannisbergquist,
27 mars 2009
Updaterad av Jannisbergquist
för 15 år sedan
Hej hej!
Åker imorgon kväll ner till Phuket med min sambo åter igen, undrar nu om någon har något trevligt ställe att tipsa om, vi har några själva men vill ju givetvis se ännu mer :)
Tack på förhand ... Nickeb: Söker du på "Phuket boende" får du 136 träffar...........borde finnas en del ...
Thailand
Mackan68,
19 sep. 2007
Updaterad av Poppe
för 16 år sedan
Hej, reser till Phuket med 2 barn 3 och 5 år. Vad finns det att göra för dem forutom bad.
Tex finns det typ lekhus i Patong eller liknande.
... Poppe: Dino Park, en annorlunda Minigolfbana som är uppbyggd i en konstgjord vulkan!
Väldigt mysigt och trevligt för hela familjen. Man kan även äta ...