Thailand
Clownen,
12 feb. 2018
Updaterad av Klara_maria
för 6 år sedan
hej. vi hade tänkt åka till phi phi öarna och har bokat flyg men inte boende och undrar hur mycket fick pegnar vi behöver per dag. vi är 21 och 25 år gammla så vi kommer dricka öl och hänga i baren. men hur är priserna jämfört med andra ställen i thailand? och sen ska vi boka hotell i förväg eller ...
Thailand
Yuzu,
4 nov. 2007
Updaterad av Muangthai
för 17 år sedan
I mitten av mars åker jag och min sambo till Thailand för första gången och vi ska stanna i två veckor. Tanken är att det ska bli vår livs resa, något helt annat än de medelhavsö-resor vi brukar göra annars. Vi flyger med Ving till och från Krabi, men har tänkt hinna se fler platser än en. Planen ...
Thailand
Human604,
3 sep. 2018
Updaterad av Human604
för 6 år sedan
Hur ser det ut med bankomater på Phi Phi??
Sen en annan fråga hur lätt/svårt är det att hitta sitt hotell om det enda sättet att ta sig runt på ön är till fots? ... Lillaannaj: Det beror på vad du ska betala cash - hur gör du med boende t.ex.? Tänker du äta dyr västerländsk mat eller billig ...
Thailand
Dromresan,
6 apr. 2010
Updaterad av Muangthai
för 14 år sedan
Någon som har tips på bra hotell/bungalow till bra pris på phi phi??
... Resemaja: Phi phi inn, billigt och bra mitt i "byn" ... Travelfun: Vi bodde på Phi Phi hotel, efter Tsunamin var det det som var bäst bevarat. Vi var riktigt nöjda :-) ... Muangthai: >Citerat från dromresan:
>Tack, Jag ska ...
Thailand
Nathalie80,
3 mars 2010
Updaterad av Resemaja
för 14 år sedan
Jag och min pojkvän åker ner den 16e och hade tänkt spendera 8dgr på phi phi eftersom vi aldrig fick uppleva det sist vi var där! Han är lite mer kräsen än mig och vill ha pool.
Alla svar uppskattas! ... Muangthai: Hej
Jag bodde på en mysigt hotell(med pool) mitt i den lilla byn, som hette ...
Thailand
Knallert,
24 jan. 2010
Updaterad av Szinem
för 14 år sedan
Är det verkligen ingen som vet om det finns väskförvaring på Phukets flygplats? Skulle vara bra om det fanns. Sen undrar jag om det finns någon som har bott på något trevligt hotell på Koh Phi Phi? Rent och lagom pris annars inga speciella önskemål. Kanske kan nån ge förslag om hur man lättast tar ...