Passets giltighets tid efter hemkomst
Hej på Er alla glada resenärer, nu sitter ni säkert och planerar nästa resmål, precis som jag.
I september 2018 ska jag resa till Bur Dubai, när man lusläser infon från resebyrån så står det att man MÅSTA ha ett pass som gäller till minst sex ( 6) månader efter hemkomsten.
Vem kan ge ett klart besked.
Sten Grönberg
(Logga in för att se e-postadress)
eller
I september 2018 ska jag resa till Bur Dubai, när man lusläser infon från resebyrån så står det att man MÅSTA ha ett pass som gäller till minst sex ( 6) månader efter hemkomsten.
Vem kan ge ett klart besked.
Sten Grönberg
eller
Du skriver i Dominikanska Republiken forum, men frågan gäller Dubai?
Om du är där max 3 mån. ska passet vara giltigt min. 3 månader från ankomstdatum.
Om du är där max 3 mån. ska passet vara giltigt min. 3 månader från ankomstdatum.
Citerat från Worldofmarie:
Du skriver i Dominikanska Republikens forum, men frågan gäller Dubai?
Förlåt, ska vara Bur Dubai och inget annat, fingrarna gör en sak huvudet en annan. Hyatt Regency Dubai Creek Heigts.Du skriver i Dominikanska Republikens forum, men frågan gäller Dubai?
Sten G söker svaret på denna ovan adress. Tack
Citerat från Stennis:
Förlåt, ska vara Bur Dubai och inget annat, fingrarna gör en sak huvudet en annan. Hyatt Regency Dubai Creek Heigts.
Det var också ang. Dubai jag svarade.
Förlåt, ska vara Bur Dubai och inget annat, fingrarna gör en sak huvudet en annan. Hyatt Regency Dubai Creek Heigts.
Citerat från Worldofmarie:
Tack ha en bra helg. Sten G
Citerat från Stennis:
Det var också ang. Dubai jag svarade.Förlåt, ska vara Bur Dubai och inget annat, fingrarna gör en sak huvudet en annan. Hyatt Regency Dubai Creek Heigts.