Updaterad av Myj
för 2 år sedan
Hej! Planerar en resa till påskön för min man ( som fyller 70)o mig till hösten. O tänkte ta ngn dryg vecka i Chile också eftersom vi ändå flyger så långt. Har ngn några tips vad som är intressant att göra o ev även tips på påskön. ... Myj: Jag förstod det som att påskön haft stängt för turister ...
Updaterad av Stieri
för 2 år sedan
Verkar bli en resa till Påskön i november trots allt. ( varit stängt i 2 år o nu ska de tydligen öppna för turister i aug. )Min fråga till er som varit där: hur fungerar det att cykla på ön? Skulle vilja ta mig upp till stranden i norr för att snorkla. Vi kommer att åka på två turer med sightseeing ...
Chile
Tjoller,
25 apr. 2011
Updaterad av Ynwi
för 13 år sedan
Hejsan!
Jag sitter här och funderar på att åka till påskön i mars 2012. Jag undrar nu om det är något som har några tips på hur man ordnar detta smidigast? Min plan är att följa med på en rundresa i Sydamerika som slutar i Santiago, och sen åka själv därifrån till påskön. Jag har tänkt spendera ...
Chile
Rapanui,
10 apr. 2010
Updaterad av Vittjarn
för 14 år sedan
Hej, har alltid drömt om att åka till Påskön och nu är det äntligen möjligt! Någon som har tips på bra och seriösa arrangörer? Tack på förhand. ... Vittjarn: Hej
Jag var till påskön för 2 år sedan och anlitade Visit Chile vilket fungerade mycket bra. Det finns många arrangörer på ön, men det går ...
Chile
Fahlbergjohan,
29 juli 2016
Updaterad av Mmea
för 8 år sedan
Hej! Jag kommer att åka till chile från mitten på december till mitten på januari för att besöka min biologiska far för första gången (han bor i vina del mar). Jag tar gärna emot tips på sevärdheter. Jag gillar höjder/berg och utsikt. Atacamaöknen är ett resmål.
Jag tar gärna emot tips på ...
Chile
Tavla20,
20 nov. 2009
Updaterad av Hheejj
för 9 år sedan
jag och min pojkvän ska åka till Chile
Behöver lite tips på ställen i Chile
Intressanta ställen att se
Vad får man inte missa i Chile
Var ska man bo i Santiago ?
... Hheejj: Hej
Hoppas ni hade det kul i Chile "Tavla20", Har du några tips till oss på vad du tyckte var värt att se ...