Grekland
Elonp,
15 mars 2019
Updaterad av Erik777
för 5 år sedan
Hej!
Jag och mina kompisar tar studenten nu i sommar och tänkte fira det med en resa på en vecka. Vi är alla ganska sugna på Grekiska kusten men har ingen koll på exakt vart . Vi har inte riktigt bestämt oss om vi vill ha hotell eller hyra hus. Vi vill inte fastna i någon turistfälla men ...
Europa
Narsynt,
28 mars 2017
Updaterad av Narsynt
för 7 år sedan
Hej,
Vi är två killar (ca 25 år) som mest vill ta det lugnt i solen på en fin strand 19-26 maj, gärna med öl eller drink i handen. Nån kväll vill vi gärna kunna gå ut och festa med folk runt vår egen ålder.
Helst ska priserna vara relativt låga då våra inkomster också är det (tänk student).
...
Europa
Guwra,
13 nov. 2011
Updaterad av Annl
för 13 år sedan
Hejsan,
Jag och mina tre goda vänner situerade i södra Sverige hade tänkt ge oss ut på vift dagarna efter nyår. Vi är studenter vilket innebär att vår reskassa är något decimerad. Restid planeras till ca 3-5 dagar.
Vår kravlista ser ut ungefär enligt följande:
billig resa, billigt boende, ...
Grekland
Emaao,
27 dec. 2008
Updaterad av Foxaren
för 15 år sedan
Hej, jag och ett gäng tjejer ska på studentresa till rhodos. :)
någon som varit där och skulle vilja dela med sig om hur det är där.
När de gäller allt mellan sol, bad, mat, vänlighet och sist men inte minst nattlivet :)
tack för svar. ... Foxaren: Tjaa jag jobbar på rhodos och vet det mesta ...
Updaterad av Jensohlsson
för 6 år sedan
Hej! Vi är ett gäng tjejer på 18 år som vill åka på en festresa i samband med att vi tar studenten i år. Vi har kollat runt på lite olika alternativ, men kan inte bestämma oss var vi vill åka. Vårt huvudsakliga syfte med resan är att festa, men vi vill också ha sol och bad. Utelivet får gärna vara ...
Updaterad av Nisse2ears
för 13 år sedan
Hej!
Jag undrar om någon har några tips på ställen man kan resa till i vinter, slutet av december och början på januari? Det ska ssåklart vara varmt och soligt med bra mycket fester för ungdomar!
Jag funderar på att ta sista minutet men jag vet inte riktigt vart än, malta, cypern är väl okej? ...