Pärlor efter östkusten?
Hej. Vi är ett par 60+ som åker till Thailand Jan- feb 2024. Vi blir borta 6 veckor. Vi hade tänkt stanna på vägen mellan Bangkok och Sura thani innan vi tar oss neråt, förslagsvis till Koh Jum, Koh Kradan, Koh Lanta, Koh Lipe och en sväng till Langkawi. ( blir inte alla dessa)
Har ni några fina ställen efter östkusten, fastlandet med fina stränder, restauranger, och boenden till rimliga priser. Boende med uteplatser. Tacksam för tips om östkusten.
Har ni något att tipsa kring våra andra tänkta resmål så är jag tacksam även för det.
Har ni några fina ställen efter östkusten, fastlandet med fina stränder, restauranger, och boenden till rimliga priser. Boende med uteplatser. Tacksam för tips om östkusten.
Har ni något att tipsa kring våra andra tänkta resmål så är jag tacksam även för det.
Citerat från Sotis2:
Jag bodde på Baantalay Thungwualaen. Trivsamt, personligt, inte lyxigt. Bra läge vid stranden, Songteaw till Chumpon stannar precis utanför. Men finns flera andra hotell alldeles bredvid.
Citerat från Erik777:
Thung Wua Len utanför Chumpon gillade jag. Lungt, fridfullt, stranden nästan tom förutom på helgerna då lokalbefolkningen är lediga. Inget för den som gillar barliv.
Tack! Något boende som du rekommenderar?Thung Wua Len utanför Chumpon gillade jag. Lungt, fridfullt, stranden nästan tom förutom på helgerna då lokalbefolkningen är lediga. Inget för den som gillar barliv.