Frankrike
Chrnor,
4 dec. 2012
Updaterad av Canada2000
för 11 år sedan
Hej!
Vi ska åka till Paris över nyår och skulle vilja ha tips på bra restaurang att boka till nyårsafton!
Någon som har ett bra tips...!?
/Christian ... Annl: Le Train Bleu är ett fantastiskt ställe som varmt kan rekommenderas.
Kolla in det - restaurangen är gjord som en tågvagn med ...
Frankrike
Robbananselmo,
2 okt. 2014
Updaterad av Robbowan
för 10 år sedan
Vi skall resa till Paris i December eller januari. Det är en 40 års present min fru fått från mig. Vi kommer åka med vår son (3år)
Kollat runt lite på hotell men känns svårt när man aldrig varit i Paris och har NOLL koll på var man skall bo 😀
Vi vill gärna bo centralt så vi kan gå till en del ...
Europa
_ametist_,
15 maj 2023
Updaterad av Valpolicella
för 1 år sedan
Hej,
Jag och min son ska till Paris.
En dag viger vi åt sightseeing och vill då hinna med att se så mycket som möjligt utan att för den skull stressa och bli helt slut. Har ni tips på hur vi enklast/bäst hinner med följande sevärdheter:
* Triumfbågen
* Louvren (relativt snabbt stopp för att se ...
Frankrike
Ewis,
1 okt. 2022
Updaterad av Smultronstalle
för 2 år sedan
Vi tänkte bila till Paris om några veckor.
Någon som har tips om sådan resa? Vart är det bäst att bo? Vad får man inte missa i Paris? ... Smultronstalle: Hej!
Oj, det finns mycket roliga och spännande saker att göra i paris som man verkligen inte får missa. Notre Dame är en självklarhet. Missa ...
Europa
Smaragden,
20 jan. 2020
Updaterad av Smaragden
för 4 år sedan
Hejsan!
Åker till Paris i vår och tänkte hyra lägenhet.
Vilka sidor rekomenderar ni som hyrt lägenhet innan?
Känner mej osäker på Airnb, tänk omman blir avbokad och står utan boende...
Någon som har några,romiga tips förutomde vanliga turistattraktionerna. Gärna någon aktivitet där man gör ...
Europa
Emilou77,
17 jan. 2020
Updaterad av Lallarebecca
för 4 år sedan
Hej, vi ska bila med barn till Paris i sommar och önskar tips på mysiga ställen längs vägen. Små byar, historia, kultur och god mat efterlyses. Kör från Skåne. ... Lallarebecca: Ska ni stanna i Paris när vi väl är framme så är ett tips att boka parkering i förväg, och om ni ska vara inne i city, t. ...