Panik över hur det blir i sommar. Söker reskompisar

Av Mad
15 maj 2007 16:43
Visningar: 782
Hej!
Söker reskompisar i sommar.
Har lite smått panik över hur min sommar blir. Har semester veckorna 28-31. Måste iväg någnstanns känner jag. Hade egentligen pratat om att jag och några kompisar skulle ut och resa. Men på grund av ändrade arbetsförhållanden och andra saker är allting väldigt osäkert för alla utom just lilla mig. Hoppas därför att hitta någon eller några att göra en rolig resa med i sommar.

Är öppen på förslag för olika typer utav resor. Kan tänka mig att vara borta allt från några dagar till hela min semester. Är intresserad utav sista minuten resor, charter, weekendresor, egna ihopsatta resor, bila, bussresor, ja i stort sätt allt! Både i och utanför europa. Är i och för sig inte så jätte sugen på Turkiet eller bulgarien eftersom jag varit där ett antal gånger.

Har ingen jätte budget, men inte heller en snålbudget.

Tycker om sol, bad, shopping, god mat och lagom mycket fest.

Är det något annat ni undrar över så är det bara att skicka ett meddelande.

Hoppas på svar. Känner inte för att sitta hemma i lägenheten i Sverige hela sommaren.
16 maj 2007 19:01
Hej där!

Letar också efter reskompis/ar till i sommar! =)

Hör gärna av dig till mig på; (Logga in för att se e-postadress)
Av Mad
18 maj 2007 13:09
Japp, har lagt till dig på msn nu! Är de fler som söker reskompisar så får ni gärna lägga till mig på msn. (Logga in för att se e-postadress)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Dalcar
8 juni 2007 09:32
Hajk!

Men Mad bara att packa res väskan och åka bort själv, bra mycket roligare :)

Själv har jag ledigt hela Jun-Aug och inte en blekaste anning var jag ska åka haha. Men åker till Side nästa vecka för börja lite lätt där :)
8 juni 2007 12:59
Min situation är ungefär precis som din. Mina kompisar har också fått ändrade planer. Damm them! Men jag har semester vecka 27-28-29 och vill helst åka ibäg i mitten eller slutet av vecka 27. Men om du kommer med något bra reseförslag slutet vecka 27 eller början vecka 28 så är jag helt klart på. har varit i Turkiet men inte Bulgarien (ja du ser på min profil vart jag varit). Men kan tänka mig att åka vart som helst där det går att bada (varmt), sola och festa. Helst åker jag fråm Arlanda men Landvetter är inte omöjligt heller. Flyttar till ny 75kvm lägenhet i Uppsala 2Juli, men den 3:e och framåt är jag reda att resa.

Ps
Hade också en sambo fram till "typ" i går. Har visserligen inte umgåtts med henne så mycket då hon pluggat i Arvika, men nu är det definitivt slut. har inte rest så mycket som singel och måste verkligen iväg någonstans i sommar. Hade ingen semester alls förra sommaren. Fick fast anställning och vågade inte ta semster det första jag gjorde.

Linus
Av Curious
10 juni 2007 23:44
Tjenare där på Sveriges Baksida!! ;-)......Så du har också varit i Bulgarien hehe....... var rätt sjysst där dock....det var ju iaf billigt som attans. Så resa i sommar.........jadu du kan väl adda mig på msn "(Logga in för att se e-postadress)" så kanske man kan snacka sig fram om något. Jag vet inte om vi kommer åka iväg några grabbar vid de veckorna där men är inte säker på att man får ihop gänget av samma anledning som du har att folk inte har tid..........hehe jag hade faktiskt tänkt ta mig en sväng förbi GBG i sommar då man är ledig större delen av den...det är ju som utomlands för mig :-).........Ha det gött...
Av Tjej78
18 juni 2007 13:06
Hej. En glad prick som tänkte åka iväg 14 dagar i juli. tex från den 14 juli. Vill oxå ta en sista minuten resa. Vart spelar ingen roll. Hör av dig. (Logga in för att se e-postadress)
4 juli 2007 12:47
Jag har semester nu from vecka 28! Jag har lite panik för min kompis kan inte åka iväg ngnstans och jag bara känner jag måste komma bort!
Av Jocke2
7 juli 2007 11:28
Hallå där!
Jag är en kille som är lätt vattenskadad av den svenska sommaren. Tänkte åka nu till helgen en vecka och soal, bada, slappa och festa. Adda min MSN så kan vi snacka lite: (Logga in för att se e-postadress)