Panama
Djeppe,
13 juni 2015
Updaterad av Sillam
för 9 år sedan
Någon kan rekommendera ett bra hotel I PC. Har två killar på 6 & 9 som ska med och är ute efter ett charmigt ställe. Någon som har nåt tips? ... Sillam: Var i Panama City i mars 2015 och bodde på flera hotell under tiden. Hilton, Hotell Montreal, Hotell Carlifornia och Eurohotell som alla har ...
Panama
Eval61,
1 jan. 2014
Updaterad av Eval61
för 9 år sedan
Funderar på att resa till Panama, Vill inte åka på rundresa utan ta oss fram på egen hand. Är intresserad av djur o natur samt sol o bad. Kommer att ha 10-14 dagar til förfogande. Önskar tips om "måsten" samt hur man på egen hand tar sej mellan dessa resmål. Är det bäst att flyga till/från Panama ...
Panama
Majarebeckan,
16 nov. 2014
Updaterad av Dazind
för 9 år sedan
Hej!
Är det något som har flugit från Panama City till Bocas del toro? Och vet någon om det är långt mellan flygplatserna i Panama City, alltså PTY och PAC. Flyger till PTY men ska vidare till Bocas del toro, så måste ta mig till PAC för flygen går bara därifrån. Har bara 4 timmar på mig! ... ...
Panama
Jazzie,
30 juli 2014
Updaterad av Naimakka
för 10 år sedan
Hej,
Nån som har gjort en mellanlandning i Panama och lämnat flygplatsen för att besöka kanalen några timmar och sen tillbaka till flygplatsen för vidare flyg...?
Vi ska flyga till Cancun från Costa Rica och kommer nog att mellanland i Panama. Vore kul att besöka stan några timmar...
Att ...
Panama
Gurch,
19 mars 2014
Updaterad av Gurch
för 10 år sedan
Hej!
Jag och en kompis insåg väldigt nyligen att vi ville ut och resa innan sommarjobb och därefter universitets studier börjar. Varken jag eller min vän har varit i Syd eller Centralamerika och är därför väldigt sugna/nyfikna på detta. Vi är väldigt flexibla på vilken del och vilka länder detta ...
Panama
Corran,
4 jan. 2014
Updaterad av Linda744
för 10 år sedan
Någon som har tips på ställen i Panama m barn? Vi är en familj som vill vara borta i ca 2 v o ha några dgr sol o några dgr "happening". Vi är alla mkt intresserade av mat, djur o natur. Gärna regnskog o snorkling. Vilken kustsida är att föredra? Vad är det för skillnader? Vi kör gärna ...