Updaterad av Annl
för 13 år sedan
JAG SKA RESA MED MIN MAMMA TILL USA . JA miami fort luadelade key west . orlando också new york.... jag vet hur länga måste vara i USA För besöka allt stadelat då m...m. jag ville ha info om allt florida o jag älskar att shoppa m.m.
tack på förhand V.M H .
Cissic ... Stockholm29 : ...
Indonesien
Yessie,
2 sep. 2015
Updaterad av Sierra
för 9 år sedan
Hej!
Nu har vi äntligen bokat resa över jul och nyår, ca 8700:- med Qatar t o r Singapore. Tyvärr så landar vi 21:30 och det går inga flyg så sent till Bali, vi bestämde oss då för att ta båten till Bintan och vara där de första nätterna. Har dock läst att det är monsun den tiden där, någon som ...
Updaterad av Bibby
för 9 år sedan
Hej!
Läst många trådar om detta men skriver frågan igen, kommer ju oftast lite nya tips!
Vi har tänkt åka till Asien över jul och nyår, ca 17/12 till 9/1. Vi är ganska flexibla, kollar flyg till Singapore, kuala lumpur och Bangkok. Sen kan man ju ta sig vidare med air asia vi väljer mellan Lombok, ...
USA
Frusang,
22 aug. 2019
Updaterad av Dalton17
för 5 år sedan
Hej!
Första långväga familjeresan för 2 vuxna + 3 barn, 2 veckor. Har bara köpt flygbiljetter än. Anländer i Tampa kl. 16:00 den 15 dec. Jag håller på att lusläsa forumet. Förstår att vi nybörjare är tröttsamma med liknande frågor, men detta är så svårt… Vi inte några vänner att tillfråga. Vi ...
USA
Handledsskott,
6 okt. 2019
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Hej på er, även jag lusläser och samlar info, den här typen av forum är ovärderlig måste jag säga, den här typen av resa blir så bra som man planerar i min mening.
Jag var i USA för första gången för ett halvår sedan typ (NY) fantastiskt, nu ska jag ta med familjen över jul och nyår till Florida ...
Thailand
Anderssoni,
9 okt. 2017
Updaterad av M_olsson
för 7 år sedan
Hej!
Vi är ett par som ska åka till Ko Chang i mitten av december i år. Tänkte höra om det är svårt att hitta boende på plats och även hur båtarna går under jul.
Tacksam för svar ... Anderssoni: >Citerat från Atjima:
>Vi flög inrikes från BKK till trat, därefter tog vi en taxi från flygplatsen ...