USA
Fru_appellund,
19 juli 2020
Updaterad av Jensohlsson
för 4 år sedan
Hej, vi planerar att passa på att "bo" och även resa en del i USA 3 månader under nästa föräldraledighet.
Vi har tidigare besökt följande 10 delstater: Florida, Kalifornien, Nevada, Arizona, Utah, Idaho, Wyoming, Montana, Washington och Oregon. Florida bilade vi runt i under 2 veckor på vår ...
USA
Curacao,
14 okt. 2015
Updaterad av Kristinath
för 8 år sedan
Hej,
Vi tänkte åka till Florida över påsken nästa år vilket blir slutet av mars/början av april.
Ska man åka till öst-eller västkusten? Vi tänkte ta 5-6 dagar i Orlando och sen hyra hus 1 vecka för lite sol och bad och undrar då vilket ställe som är bäst?
Vi är två familjer, 4 vuxna och 4 ...
Updaterad av Moth63
för 10 år sedan
Jag och en tjejkompis ska i sommar äntligen uppfylla vår dröm om en klassisk roadtrip i USA. Flygbiljetterna är bokade och klara - vi blir borta ca 5 veckor (19 juni-27 juli). Planeringen är nu i full gång och vi har gjort en grovplanering som vi gärna skulle vilja ha lite respons på. Känslan är ...
USA
Larsskogman,
15 maj 2012
Updaterad av Zodezo
för 12 år sedan
Hejhej!
Jag och mina kompisar har bokat flyg till Washington D.C och därifrån hyr vi en bil och tänkte åka Washington > New York > Niagara Fallet > Cleveland > Chicago > Kansas City > Denver > Las Vegas > Grand Canyon > Death Valley > San Francisco > Los Angeles åååh sen hem igen.
Tänkte höra ...
Updaterad av Memmie
för 17 år sedan
Vi ska till USA och stannar i Florida i 5 nätter. 3 av dem i Orlando. Sedan vill vi ha två nätter vid havet, men var? Jag har surfat runt på nätet men blir inte klokare, utbudet är enormt. Vad är skillnaden mellan öst- och västkust när det gäller stränderna, att bada, vädret, hur man bor, vad man ...
Updaterad av Familyb
för 11 år sedan
Hej,
Nu är det åter dax för oss att besöka underbara Florida...
Ingen skillnad egentligen från sist (bortsett att våra tjejer är två år äldre:);
Landar i Miami 4 nätter,
öst eller väst 4 nätter
Orlando 9 nätter
Fort Lauderdale 2 nätter
Flyger hem från Miami...
Sist vi var ...