Kanada
Zahide,
29 maj 2015
Updaterad av Zahide
för 8 år sedan
Vilket hotell ska man välja om man vill ha den absolut bästa utsikten över vattenfallen? Har försökt bilda mig en egen uppfattning från bl a Hiltons och Sheratons fotografier, men många gånger kan bilder vara missvisande, med tex avstånd. ... Zahide: Citerat från Floridasidan:
>Vinkeln på ...
Kanada
Jti66,
13 nov. 2015
Updaterad av Birgere
för 8 år sedan
Hej !
Jag skall resa till Kanada i Januari 2016, i två veckor. Jag skall hälsa på en kompis i Toronto som hälsade på mig i Stockholm i september. Jag har aldrig rest till Nordamerika förut, så jag är lite orolig att jag inte kommer in i Kanada, alltså genom tullen. Jag har läst lite här och där ...
Kanada
Lindamaary,
31 jan. 2017
Updaterad av Dryden
för 7 år sedan
Hejsan!
Är det någon dom har tips på vad man ska uppleva i Vancouver? Gärna även små egna guldkorn som inte är dom "självklara" grejerna. Älskar att se städer där man får uppleva "vardags", som lokalbefolkningen ser det som. Jag och en kompis åker dit i 2 veckor i maj :) ... Dryden: Nej, jag hade ...
Kanada
Lengan,
31 jan. 2010
Updaterad av Kellermanofcanada
för 13 år sedan
Hej, åker till Vancouver/Whistler 12/2. Undrar lite över vad man absolut inte bör missa att se/göra i dessa orter???
Lengan ... Billy_Basket: Åka bräda/skidor skulle ju kunna va nåt!!! he he
(Kanske inte iii orterna, men...) ... Ranca: Berätta gärna hur det var när du kommer hem igen. Jag har ...
Kanada
Raketost,
30 juni 2008
Updaterad av Raketost
för 14 år sedan
Hej!
Åker till Seattle i juli o har tillgång t bil. Är det någon
som har tips på vad man inte bör missa om man
är i Vancouver eller dess närhet??
:) Mats ... Curly: Hej igen!
Vi hade inga problem att få rum när vi var där, tror vi bokade via nätet några dagar innan. Vi bodde på "Traveller´s ...
Kanada
Erikaaaa_90,
15 apr. 2013
Updaterad av Macho
för 11 år sedan
Hej, jag planerar en resa till Vancouver för mig och min sambo för ett par veckor under februari/mars nästa år men det är lite saker jag undrar över om någon kan hjälpa mig.
1. Min sambo älskar hockey så jag vill planera in att kolla på en nhl-match. Jag undrar om grundserien fortfarande håller ...