Ort på Mallorca
Jag har åtagit mig att ordna en resa nästa år i september för 12-16 personer, män och kvinnor 60+. Vi har olika intressen och behov. Vi vill bo i lägenhet/studio, det ska finnas möjlighet att sola och bada, men några vill inte alls det, utan är kulturintresserade. Vi ska också kunna röra på oss och kanske hyra cyklar. Vilken ort på Mallorca ska välja?
Citerat från Lottaeb:
Jag har åtagit mig att ordna en resa nästa år i september för 12-16 personer, män och kvinnor 60+. Vi har olika intressen och behov. Vi vill bo i lägenhet/studio, det ska finnas möjlighet att sola och bada, men några vill inte alls det, utan är kulturintresserade. Vi ska också kunna röra på oss och kanske hyra cyklar. Vilken ort på Mallorca ska välja?
Port de Soller verkar vara en underbar och vacker plats utan tusentals barnfamiljer och med sevärt omkring. Sedan är där ju berg så just cykling vet jag inte men det går tåg in till Palma också om man vill göra egna utflykter. Annars hade jag också satsat på Palma med kulturen. Mycket verkar vara rena turist- och partyorter annars.