USA
Ktmracing,
7 juni 2012
Updaterad av Ktmracing
för 12 år sedan
Tja, jag undrar på ett ungefär hur mycket svenska pengar man behöver i USA för att kunna klara sig i två veckor? Skall dit i Oktober, skulle vara tacksam för svar! :)) ... Floridasidan: >Citerat från ktmracing:
>Tja, jag undrar på ett ungefär hur mycket svenska pengar man behöver i USA för att ...
Updaterad av Sannany
för 13 år sedan
Hej!
Jag o min sambo är precis på väg att boka en resa t. NY, har hittat ett bra pris m Icelandair den 16-24 mars. Det kostar 4270 per person, o då har vi möjlighet att stanna två nätter i Reykjavik och få se det "på köpet". Sedan blir det 6 nätter i NY.
Nu har jag hört att det är mycket ...
USA
Ythimour,
10 apr. 2011
Updaterad av Peter_o
för 13 år sedan
Hej,
Har någon bra tips på var man bokar billigt inrikesflyg från New York till Florida? Helst vill vi flyga till Miami och ut från Orlando eller Tampa.
Tacksam för alla tips!
Ylva
... Peter_O:
Du kan få lite förslag på orbitz.com Om du sedan ska boka via dem eller direkt på bolagets ...
USA
Satinsilk,
5 juli 2008
Updaterad av Erc
för 14 år sedan
är det någon här som vet?
... Erc: Bokade sommarens USA-resa i helgen. Lärde mig att US Airways flyger direkt mellan Oslo och Philadelphia. Låga priser (9760 för två vuxna och ett spädbarn, i juni), kort flygtid (8h30m dit, 7h50m hem). För mig som bor i Karlstad är det lika långt till Oslo ...
Updaterad av Gretachuck
för 15 år sedan
Tonårsfamiljen tänkte ta sig till USA och hyra bil i 2 veckor i sommar. Los Angeles, Las Vegas och San Fransisco står på listan. Någon som har bra tips resvägar, saker vi inte får missa, vettiga övernattningsställen och allt annat man kan tänka sig behöva veta? ... Elcanario93: Apropå VITLÖK.... ...
Updaterad av Ellismellis
för 15 år sedan
jag förstår att det är väldigt olika, men är inte så duktig på att hitta priser på enbart flyg...
Vi funderar på att försöka ta oss till minnesota och hälsa på lite släktingar...
vad kan man tänkas att en sådan resa kostar för en vecka eller två.
2vuxna och 2barn. med tanke på att barnen är ...