Thailand
Aikidoaasa,
12 nov. 2013
Updaterad av Wahlgren
för 11 år sedan
Hej!
Jag har väl egentligen två frågor som jag känner till viss del hör ihop.
Hur ser det ut runt Koh Samet och Rayong efter sensommarens oljespill? Vågar man sig dit till det området nu i decemeber eller skall vi hitta andra platser som är bättre?
Vi ska åka runt en del. Först blir det till ...
Thailand
Seastone,
7 aug. 2013
Updaterad av Sos08
för 11 år sedan
Hade planerat att avsluta vinterns resa med några nätter på Koh Samet för att få en lite kortare resa upp till flygplatsen i Bangkok. Men så såg jag nyheter för en tid sedan om att det var ett större utsläpp av olja som flöt in på just denna ö. Är det någon därute som vet hur läget är? Vågar man ...
Thailand
Khj87,
14 aug. 2013
Updaterad av Seastone
för 11 år sedan
Hej!
Har bokat resa till Koh Chang i December så skulle gärna ha lite tips och råd om stränder/Aktiviteter man inte borde missa m.m. vi tänkte ta taxi från Bkk till ön någon som har erfarenhet av den turen? Borde vi boka flyg till Trat istället?
Vi har tänkt spendera några dagar söder om ...
Thailand
Grebob,
15 jan. 2020
Updaterad av Helene63
för 4 år sedan
Hej!
Jag och min familj planerar en resa i slutet av juli och har fastnat lite extra för Thailand. Vi har kollat på Rayong och Koh Samet.
Är det någon här ute som brukar åka till Thailand på sommaren och vet hur vädret brukar vara i juli månad? Om vi vill sola och bada, är det helt fel resemål ...
Thailand
Highfield,
10 apr. 2019
Updaterad av Ansun
för 5 år sedan
Hej,
I oktober så åker jag och min familj till Bangkok för att semestra och bl.a fira min 40 årsdag. Familjen består av mig och min fru och våra tre pojkar på 9 år, 3 år och en baby som vid resan kommer att vara 8 månader. Babyn kommer att amma och vi har rest med småbarn tidigare. Allr ifrån ...
Thailand
Alster23,
5 sep. 2019
Updaterad av Anna_resamedkids
för 5 år sedan
Hej
Jag och min familj med två barn på ett år och fyra år landar i BKK 2 november.
Vi har tre veckor i Thailand och vår tanke var att spendera den tiden på något härligt ställe för barn. Eftersom det är bäst väder för säsongen runt Ko Samet och Ko Chang så ser vi på de alternativen. Jag har ...