Updaterad av Evoline
för 15 veckor sedan
Vi är inte överens i familjen vart vi ska åka i början på juli nästa år.
Hur är det egentligen i Tokyo och okinawa vid denna tid. Blir inte riktigt klok på det.
Någon som varit där och kan berätta.
Tänkte Tokyo , Kyoto sen över till okinawa men vilken ö ska man bo på?
Mottages alla tips ...
Japan
Banarin,
25 nov. 2018
Updaterad av Hawaii
för 6 år sedan
Vi är ett gäng på 4 st som tänkt åka till Japan i månadsskiftet juni/juli. Tanken är vi besöka Tokyo och Okinawa (med öarna runtomkring). Någon som varit i Okinawa den tiden? Har läst att vädret kan vara regnigt och tyfoner kan förekomma. Varit till ställen där dom varnat för regn, men då har ...
Japan
Sa0sin,
23 maj 2018
Updaterad av Jensohlsson
för 6 år sedan
Hej!
Jag har sneglat lite på Japan och i synnerhet Okinawa under en tid. Är det någon som har varit på Okinawa och kan berätta något om hur det är? :) Japans bredd tilltalar verkligen med höga berg, stora städer och fantastiska stränder längst ned i söder. Verkar vara ett häftigt resemål, Japan ...
Japan
Rocksmurfen,
30 sep. 2016
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Hej allesammans!
Nu är det så att jag planerar en resa till Japan inom en månad, och ska bo med min pojkvän på Okinawa i 3 månader.
Då jag blir kvar över julafton så letar jag nu en julklapp som jag kan ge till hans föräldrar!
Det är första gången jag träffar dem, så jag funderar på om man ska ...
Asien
Rrrebecca,
8 aug. 2018
Updaterad av Gunillad
för 6 år sedan
Är 4 kompisar som tänkte åka till asien i 2 veckor i april, men har lite svårt att bestämma oss. Funderar på eventuellt Japan, och då vara några dagar i Tokyo och några dagar på ön Okinawa.
Några andra tips på resmål i Asien vid denna tidpunkt? Vill vara borta ungefär 2 veckor, se oss runt lite ...
Japan
Maximum,
8 okt. 2017
Updaterad av Erik777
för 7 år sedan
Har några veckor ledigt i november och funderar på att åka till Japan.
Tänkte framförallt spendera några dagar i Tokyo som nog har massor att erbjuda.
Men vad gör man sen? Avskyr alla former av turistfällor. Finns det något genuint alls att se om man besöker Kyoto osv? Eller är det "turistigt"? ...