Thailand
Sonjis,
21 mars 2016
Updaterad av Jennieea
för 7 år sedan
Hej!
Vi är två tjejer som ska ta oss från Bangkok till Siem Reap i april. Då vi tänker budget har vi skippat flyg och bokat en bussbiljett för sträckan. Undrar ifall det är någon med erfarenhet från att ha åkt buss den här sträckan?
Har läst att vägarna inte är de bästa och man blir ju lite ...
Thailand
Niko87,
15 juli 2014
Updaterad av Niko87
för 10 år sedan
TJO alla :)
Finns det någon snäll själ som vet ifall det finns direkttbussar mellan chiangmai - hua hin?
Hur mycket kostar det?
Är det värt den långa resan?
tack på förhand ... Niko87: Tack sierra som vanligt :) , och nya ansikten som svarat det har varit hjälpsamt!
Det blir ...
Updaterad av Babbo
för 11 år sedan
Hej!
Vartannat år åker min arbetsplats på studieresa i början av september.
Är det någon som kan ge lite tips?
Tyvärr så är några flygrädda så tyvärr "tror" jag att flyg är uteslutet, så vi kommer att transportera oss med buss från Sverige till !!!
Vi kommer att vara borta 2 ev 3 nätter ...
Updaterad av Asasven
för 11 år sedan
Startade en tråd om Hit eller flopp alltså possitivt och negativt angående resmål,gör det samma även vad gäller själva resandet,säkert har du åkt med ett bolag eller arrangör som varit speciellt trevligt och prisvärt eller kanske mindre trevligt.
Jag är inte ute efter att starta en pajkastning ...
Polen
Kfors,
29 juli 2010
Updaterad av Sylle
för 14 år sedan
Hej
Är det nån som vet något bussbolag som kör typ charterresor
till Krakow i Polen?
MVH Kfors ... Peter_O: hyllingebuss.se har resor med anslutningar i södra Sverige.
/PeterO ... Sylle: Behover du boende i Krakow kan jag tipsa om Nordic House. Las mera pa
http://nordichouse.pl/index.php/s/ ...
Italien
Brigitta,
13 juni 2009
Updaterad av Farbror_frej
för 15 år sedan
Ska åka med Scandorama på en 8 dagars bussresa i höst. Någon som har erfarenhet av bussresor, då detta blir min första. Åker dessutom helt ensam. Någon som varit i Piemonte och Cinque Terre? Tar tacksamt emot alla tips. ... Tuareq04: Hej,
Ej bevandrad i dessa områden, men låter ändå som en härlig ...