Öhopp i juni!
Planerar en resa till Thailand med flera olika alternativ och letar resepartner som vill åka runt och uppleva en resa utan dess like. Planerad res datum är 10 juni!
Alt 1. 2 veckor
Flyg till Bangkok och sedan därifrån ta sig ner längs kusten till Pattaya och sedan fortsätta ner till rayong(koh samet).
Alt 2. 2 veckor
Flyg till Koh Samui och där ifrån skutta runt på alla dess omkringliggande öarna.
Alt 3. 3-4 veckor
Är att börja med alt 1 och sedan flyga från Pattaya till samui och fortsätta med alt 2. Och sedan bege sig över till Surat thani och ta kustvägen upp till Bangkok.
Hur låter detta, helt fantastiskt i mina ögon. Så tveka inte åh hänga på!
Kontakta mig gärna på Facebook Thommie Dahlman
Alt 1. 2 veckor
Flyg till Bangkok och sedan därifrån ta sig ner längs kusten till Pattaya och sedan fortsätta ner till rayong(koh samet).
Alt 2. 2 veckor
Flyg till Koh Samui och där ifrån skutta runt på alla dess omkringliggande öarna.
Alt 3. 3-4 veckor
Är att börja med alt 1 och sedan flyga från Pattaya till samui och fortsätta med alt 2. Och sedan bege sig över till Surat thani och ta kustvägen upp till Bangkok.
Hur låter detta, helt fantastiskt i mina ögon. Så tveka inte åh hänga på!
Kontakta mig gärna på Facebook Thommie Dahlman
Planerar att åka den 5 juni och kommer hem den 23 juni, kommer att satsa på öhopp i år. Blir kho Phangan med full moon party, koh tao och koh samui. Haka på vettja 😉