Sydafrika
Malinga,
15 feb. 2020
Updaterad av Tiiim
för 2 år sedan
Hej,
Vi är en familj med två barn, 10 och 15 år, som planerar att åka till Sydafrika och hyra bil för att åka och stanna utmed Garden route kommande jul och nyår. Vi har aldrig varit där tidigare. Vi funderar på bästa rutten och guldkort man inte får missa. Vi planerar att vara borta 2-3 veckor! ...
Malaysia
Suzannet,
4 nov. 2017
Updaterad av Suzannet
för 2 år sedan
Hej!
Vi funderar på att åka till Borneos norra delar över jul och nyår för dykning/snorkling och naturupplevelser. Hur är vädret där då, blåser det oftast för mycket för att få bra sikt och inte bli sjösjuka på turen och kommer vi troligtvis att kunna gå upp på Gunung Kinabalu?
Håller tummarna ...
Spanien
Trem,
23 aug. 2021
Updaterad av Trem
för 3 år sedan
Börjar även detta år bli mer och mer osäker på om vår - ännu en gång - bokade Floridaresa kommer att kunna genomföras. Har bestämt mig för att ha is i magen oktober ut med hopp om att gränserna öppnas. Sen gäller det ju även att det i övrigt är ok att åka i dessa pandemitider.
Känner stor ...
USA
Kentpersson,
24 jan. 2021
Updaterad av Elcanario93
för 3 år sedan
Hej,
Vi planerar att åka till Hawaii över nyår 2021-22. Beräknar att kunna vara borta i 14-dagar.
Så, vi behöver tips för att detta ska bli vår drömresa!
Hur många öar är lagom att hinna? Och vilka? Vi vill upptäcka natur, sol och bad .
Är Oahu överskattat och turisttätt? Vi funderar ...
Thailand
Beccis79,
9 aug. 2020
Updaterad av Elcanario93
för 4 år sedan
Jag är såååå sugen på att boka Thailand över jul och nyår, men vet inte om jag törs pga corona? Någon mer som tänkt åka till Thailand kommande vinter och har efterforskat möjligheterna??? Nya restriktioner kommer 31 augusti om jag fattat rätt? ... Elcanario93: Skyscanners map uppdaterad 2 nov 20
...
Thailand
Isabell,
16 feb. 2020
Updaterad av Fylke74
för 4 år sedan
Hur länge vågar man vänta innan man bokar biljetter till Bangkok?
Vi har tänkt åka runt 20 dec 2020 och åker tillbaka till Göteborg 4 jan, vi är sex vuxna.
Tacksam för råd och vad är ett rimligt pris.
Isabell ... Fylke74: Vet inte om upplägget är detsamma men flög Kastrup-Kuala Lumpur i dec. ...