Thailand
Make,
22 apr. 2007
Updaterad av Make
för 17 år sedan
Hej
Har bokat rum på hotellet över jul- och nyår. Har någon bott där och kan berätta standarden mer utförligt än hotellets sida?
... Make: Hej
Vi skall köra försiktigt! Eftersom vi varit i Thailand och även i Phuket några gånger så har vi sett några mopedolyckor som tyvärr är ganska ...
Thailand
Cafo,
18 feb. 2009
Updaterad av Frippe10
för 15 år sedan
Hur är stränderna i Patong och Karon?
Har endast sett stranden i Kata och vidare söderut....Kata Noi, o.s.v...
Hur är vattnet egentligen, går det att snorkla ex.vis?
Snälla svara Du som vet!
Tips om bra boende vore inte helt fel! ... Frippe10: Patong är ingen bra strand att bada på... ...
Thailand
Joco,
16 nov. 2012
Updaterad av Pakkhat
för 11 år sedan
Hej!
Någon som nyligen varit i Patong?
Har tittat på ett boende nära stranden, Apollo, Seaview Patong/Patong Beach nu i december.
Någon som varit där?
Hur ser stranden ut? Är den ok, eller smutsig. Finns det ”badbåtar” ut till vackra badplatser?
Kanske skall åka med min 22 åriga ...
Thailand
Mittnamnanna,
30 dec. 2015
Updaterad av Toande
för 8 år sedan
Hej!
Jag och sambon åker till Patong den 14e januari och blir där i 2 veckor. Ingen av oss har varit där förut så vi önskar alla tips man kan få!
Vad finns det för bra utflykter? Vi skulle gärna åka ut på några av de vackra öarna utanför. Vi vill se de där vykortsstränderna.
Vi har förstått ...
Thailand
Amy_damir,
3 dec. 2013
Updaterad av Amy_damir
för 10 år sedan
Hej, jag och mannen ska åka till thailand om en vecka,
och det vi inte har tänkt på så mycket är säkerheten och sånna saker inför resan, på flyget,tullen, reglerna osv?..vad får man och inte får ta med sig, behöver man någon särksild visum?...
tusen tack för alla era svar och tips!
... ...
Thailand
Amy_damir,
9 sep. 2013
Updaterad av Theresan
för 11 år sedan
hej,först tänkte jag och mannen åka till katabeach, vi bokade biljetterna dit, men sedan tänkte vi lite och frågade runt, och såg nu patong beach istället ...vad tycker ni vad har ni för erfarenhet av det,
det vi söker, är uteliv, fin strand, shopping etc.. ... Fredrikspentz: Shoping Ja, Mat Ja... ...