Thailand
Albinae,
1 jan. 2015
Updaterad av Albinae
för 9 år sedan
Hej! Jag och min familj med tre strora tonårsbarn ska resa till Thailand över jul och nyår 2015/16. Ev. följer en eller två kompisar med till de största barnen.Ska bli så roligt!! Vi längtar och har börjat planera resan.Jag har läst en hel del här på Reseguiden och har fått massor av bra tips och ...
Thailand
Blomman73,
22 feb. 2014
Updaterad av Blomman73
för 10 år sedan
Vi är tre familjer, 6 vuxna och 6 barn (3-12 år) som letar boende på Lipe, Lanta och ev någon ö däremellan (Kradan, Ngai eller Bulon) över jul och nyårshelgen 14/15.
Vi har inte så höga krav på boendet, helt och rent, men en önskan om att få bo direkt på stranden med havsutsikt. Helst inte mitt ...
Thailand
Alexandraaaaa,
30 dec. 2009
Updaterad av Karina62
för 14 år sedan
Någon som vet ett bra ställe att fira nyår på Koh Lanta? Jag vet att det är lite sent påtänkt.. :) Men ett förslag hade inte varit fel :)
TACK! ... Karina62: hej, det finns nog massa ställen med svenskt nyår eftersom ön är som öland,(svenska hörs överallt) Jag gillar Kantiang beach. Ligger långt ...
Thailand
Alexandraaaaa,
10 aug. 2009
Updaterad av Frippe10
för 15 år sedan
Hade varit roligt att se om det är någon mer som ska fira nyår på Koh Lanta! :)
/Alexandra ... Alexandraaaaa: Okej - har hört att det blir stenigare ju längre ner på ön du kommer. Vi har aldrig varit där heller men fick tipset om Long Beach (där GoodDays ligger) för det är inte lika långgrunt ...
Thailand
Augustaandersson,
17 apr. 2018
Updaterad av Monki66
för 6 år sedan
Hej!
Vi är ett gäng på 8 personer (5 vuxna, 3 barn på 8,13,16 år) som vill resa till Thailand över jul och nyår. Vi kommer troligtvis landa i Phuket men är inte så intresserade av de stora och kända turistorterna där utan vill hitta något lite lugnare men som ändå inte helt öde. Ska finns bra ...
Thailand
Avanzaj,
25 jan. 2017
Updaterad av Jo1897
för 7 år sedan
Hej.
Vi är ett par på 25år som åker ner till Thailand den 13:e Dec 2017 - 7:e Jan 2018 och har lite funderingar, jag har varit nere i Thailand ett flertal gånger förut men alltid i Mars/April då, öarna jag har besökt är.
Koh-Chang
Koh-Samet
Koh- Samui
Koh-Tao
Koh-Pangan
Phiphi
Koh-Lanta
...