Nyår någonstans i Europa!

Av Amic
12 nov. 2013 15:26
Visningar: 260
Hej, Andrea heter jag, en tjej på 20 år som vill gärna fira nyår utomlands.
Nu är det så att alla mina vänner har varken tid,pengar eller viljan så jag vänder mig till er.Jag hade tänkt mig Berlin, men är självklart öppen för förslag ( inte utanför Europa dock)
Hör av er!
12 nov. 2013 17:12
Hallå där! Jag reser just nu runt i Europa och jag lär vara ute till februari. Jag vet fortfarande inte var jag ska fira nyår men de lär nog bli lite längre söderut. Vet du om där finns något grymt ställe runt grekland eller möjligen spanien?
Av Amic
12 nov. 2013 17:30
Citerat från Dennis93:
Hallå där! Jag reser just nu runt i Europa och jag lär vara ute till februari. Jag vet fortfarande inte var jag ska fira nyår men de lär nog bli lite längre söderut. Vet du om där finns något grymt ställe runt grekland eller möjligen spanien?
Hej ,
Vad kul! Jag vet inte om det är mycket som händer i Grekland nu eller på nyår men i Spanien så är det väll Barcelona eller Madrid som lockar mig mest. vart hade du tänkt dig annars?
12 nov. 2013 17:36
Ja kanske jag vet faktiskt inte haha! Barcelona eller Madrid låter väldigt intressant. Jag är väldigt flexibel och kan ränka mig det mesta. Tänkte du en hel vecka eller bara några dagar? :)
Av Amic
12 nov. 2013 17:43
Citerat från Dennis93:
Ja kanske jag vet faktiskt inte haha! Barcelona eller Madrid låter väldigt intressant. Jag är väldigt flexibel och kan ränka mig det mesta. Tänkte du en hel vecka eller bara några dagar? :)
Ja men samma här haha, jag kan tänka mig en hel vecka så att man hinner se mycket, sen vet jag att det brukar vara ganska dyrt och fullt under nyår i just dessa ständer men jag är som sagt öppen för förslag :)
12 nov. 2013 17:48
Jag ska kolla upp lite vad om händer överallt för jag vet faktiskt inte. Det kanske blir någon superfest i Dublin eller Rom. Återkommer! ;D
Av Amic
12 nov. 2013 17:52
Citerat från Dennis93:
Jag ska kolla upp lite vad om händer överallt för jag vet faktiskt inte. Det kanske blir någon superfest i Dublin eller Rom. Återkommer! ;D
En superfest i Dublin eller Rom låter inte så värst dåligt ;) absolut, det ska jag också göra!
25 nov. 2013 11:38
Tyvärr jag flyger till Uzbekistan nu och lämnar Europa bakom mig. Lycka till i alla fall!
28 nov. 2013 17:55
Funderar du fortfarande på att fira nyår utomlands? :)
28 nov. 2013 17:55
Funderar du fortfarande på att fira nyår utomlamds? :)
30 nov. 2013 12:58
Ja det lär det bli men de blir nog ända borta i Thailand tror jag :)
30 nov. 2013 13:00
Oj pinsamt hahaha! Blandade ihop dig med tjejen som skrev inlägget, my bad!