Nyår någonstans i Europa!
Citerat från Dennis93:
Hallå där! Jag reser just nu runt i Europa och jag lär vara ute till februari. Jag vet fortfarande inte var jag ska fira nyår men de lär nog bli lite längre söderut. Vet du om där finns något grymt ställe runt grekland eller möjligen spanien?
Hej , Hallå där! Jag reser just nu runt i Europa och jag lär vara ute till februari. Jag vet fortfarande inte var jag ska fira nyår men de lär nog bli lite längre söderut. Vet du om där finns något grymt ställe runt grekland eller möjligen spanien?
Vad kul! Jag vet inte om det är mycket som händer i Grekland nu eller på nyår men i Spanien så är det väll Barcelona eller Madrid som lockar mig mest. vart hade du tänkt dig annars?
Citerat från Dennis93:
Ja kanske jag vet faktiskt inte haha! Barcelona eller Madrid låter väldigt intressant. Jag är väldigt flexibel och kan ränka mig det mesta. Tänkte du en hel vecka eller bara några dagar? :)
Ja men samma här haha, jag kan tänka mig en hel vecka så att man hinner se mycket, sen vet jag att det brukar vara ganska dyrt och fullt under nyår i just dessa ständer men jag är som sagt öppen för förslag :)
Ja kanske jag vet faktiskt inte haha! Barcelona eller Madrid låter väldigt intressant. Jag är väldigt flexibel och kan ränka mig det mesta. Tänkte du en hel vecka eller bara några dagar? :)