Spanien
Nattii91,
28 nov. 2019
Updaterad av Angie_sthlm
för 4 år sedan
Hej!
Jag och min mamma ska spendera den 31/12 i Barcelona. Vad borde man göra då? :) Finns det några bra restauranger som någon rekommenderar - där man kan boka bord osv? Eller rekommenderas även andra aktiviteter?
Tacksam för tips :) ... Angie_Sthlm: Hej! Vid 12-slaget rekommenderar jag er ...
Spanien
Barcelonaguiden,
12 jan. 2009
Updaterad av S
för 15 år sedan
Till alla er som planerar att besöka Barcelona under 2009. Här har ni alla helgdagarna.
Helgdagar i Katalonien
1 januari Nyårsdagen
6 januari De tre kungarnas dag.
Kungarna anländer till Barcelona den 5 januari med en stor kavalkad som går genom staden. Under natten besöks Barcelonas ...
Spanien
Ali,
18 dec. 2011
Updaterad av Pabloangel
för 12 år sedan
Just nu finns ett rum ledigt för uthyrning över jul & nyår, bra alternativ till lägenhet. Samt även för långtidsuthyrning. ... Pabloangel: hej
Jag försöker lära sig svenska med mycket dåliga resultat
if someone wants to do a language exchange
or meeting to ask about barcelona
It would be ...
Spanien
_matilda_,
3 nov. 2009
Updaterad av Muangthai
för 15 år sedan
Tänkte kanske ta en tripp över nyår till Barcelona, någon som har tips på nått bra men billigt boende? =)
... Muangthai: Hej
Hittade några länkar, på billigt boende i Barcelona:http://www.apartmentsramblas.com/logi-barcelona.html?gclid=CO6s0aHd9J0CFYeB3godLFaQKQ
http://www.bokavandrarhem.com/ ...
Spanien
Lovetravelling,
9 feb. 2023
Updaterad av Mariaalbjar
för 1 år sedan
Planerar att åka med familjen till Barcelona några dagar och vill hitta ett prisvärt boende. Funderar på Capri by fraser. Någon som har erfarenhet av detta boende eller området det ligger i? Någon kanske har något annat bra tips (vill inte lägga mer än 3000-4000/natt)?
Någon särskild sida som är ...
Spanien
Adlaine,
2 feb. 2022
Updaterad av Elcanario93
för 2 år sedan
Jag och några kompisar ska flytta ner till Spanien i några månader någon gång i April till Juni/Juli 2022. Vi letar efter en stad med fint väder (såklart), sol och bad, bra priser, boenden och bra stadskärna & nattliv. Jag har kollat mycket på Barcelona och Malaga och antar att det är bättre väder ...