Sydafrika
Malinga,
15 feb. 2020
Updaterad av Tiiim
för 2 år sedan
Hej,
Vi är en familj med två barn, 10 och 15 år, som planerar att åka till Sydafrika och hyra bil för att åka och stanna utmed Garden route kommande jul och nyår. Vi har aldrig varit där tidigare. Vi funderar på bästa rutten och guldkort man inte får missa. Vi planerar att vara borta 2-3 veckor! ...
Sydafrika
Akn75,
17 apr. 2018
Updaterad av Evas-restips
för 5 år sedan
Är mitt i planeringen av resan till Sydafrika över jul och nyår, men blir lite orolig när jag läser att restauranger stänger över jul och att det är toktrångt på vägarna och sånt och att man helst borde åka en annan tid...vilket ju inte är så lätt om man vill vara borta 2-3 veckor
Söker därför ...
Sydafrika
Tamina,
20 nov. 2010
Updaterad av Haveanicetrip
för 13 år sedan
Jag och min dotter, 15 år, ska troligtvis fira nyår i Kapstaden. Skulle gärna vilja få tips på hur och var. Vi vill gärna träffa andra människor att umgås med. ... Jes1blu: Hej, Tamina!
Jag ser att du kommer från Ystad. Då bor vi inte så långt i från varandra precis!
Jadu, fira nyår i Kapstaden... ...
Sydafrika
Satlanotravel,
9 okt. 2018
Updaterad av Satlanotravel
för 6 år sedan
Hej! Planen är Kapstaden och Johannesburg.
Vi är 2 ungdomar, gillar vackra stränder, livliga gator och livligt nattliv, aktiviteter och bra hotell alltså över standard.
Tips på områden på vardera ställe man kan bo på för våra kriterier? ( tips på hotell är även det välkommet , ca 1000-1500 ...
Sydafrika
Seastone,
17 maj 2015
Updaterad av Mr_b
för 9 år sedan
Vi är två par som kommer att åka till Sydafrika kommande nyår. Huvudtemat för oss är golf & vin. Men, vi skulle gärna kunna uppleva lite "Wild Life". Vi kommer att hålla oss i området kring Kapstaden och Garden Route. Dock inte hela vägen upp till Port Elisabeth. Så är det någon som har ett tips ...
Sydafrika
Kicki4,
6 apr. 2015
Updaterad av Travelmania
för 9 år sedan
Vi funderar på att åka till Sydafrika över jul/nyår, Kapstaden bland annat. Men vi funderar på om vi skall åka på safari, har sett i en del inlägg att det verkar vara sådär. Är det bra tycker ni som varit på safari? Är det Krugerparken som gäller eller finns det andra bättre ställen att åka till?
...