Nya Zeeland hösten 2018

16 jan. 2018 23:04
Visningar: 262
Hej! Jag har länge velat åka till Nya Zeeland och få möjligheten att upptäcka landet. Jag är supersugen på att åka nu till hösten och letar efter andra som också vill hänga på! :) Jag har tänkt att vara borta runt 4-6 månader, men är väldigt flexibel med tidsperioden, jag pluggar på distans och kommer ta med mig plugget dit. Jag är jättesugen på att resa runt i landet, se all fin natur, träffa nya människor och göra roliga saker, som att lära mig surfa och dyka. Jag är glad och positiv, tycker det är roligt när det händer saker och vill gärna åka iväg med andra glada personer! :)
23 jan. 2018 10:50
Hej!

Jag går också i resplaner till hösten. Har mestadels funderat på sydostasien men är definitivt öppen för andra förslag. Nya zeeland hade ju varit jättehäftigt att se!
Du skulle inte vara intresserad av en kombinationsresa?? Typ Asien och Nya zeeland?? :=)
31 jan. 2018 15:57
Hej! Ja men vad roligt, det är jag supertaggad på! :) Skriv gärna till mig på facebook, så kan vi höras mer där! Josephine Hagberg heter jag! :)
31 jan. 2018 19:06
Hej, även jag är supersugen att komma iväg ett par månader till hösten! Jag kan tänka mig Asien, Nya zeeland eller Australien, vilket som funkar perfekt för mig :D Jag är glad, äventyrlig och gillar att sola, bada, upptäcka nya platser och festa. Om ni vill så får ni jättegärna lägga till mig på facebook också :) Malin Rönnbäck heter jag!
31 jan. 2018 23:09
Åh vad roligt! Jag lägger till dig på facebook nu direkt! :)
18 feb. 2018 15:54
Hej! Jag är också super taggad på att sticka iväg min tänkte är faktiskt att flytta dit på ett working hoilday visa! Men vill gärna resa runt först och se massa nya ställen innan jag bestämmer mig vart jag vill bo och det skulle vara så roligt att ha rese sällskap!! 😊 ni får gärna skriva till mig på Facebook sök på Maria Ögren så hittar ni mig😊
18 feb. 2018 18:12
Citerat från Mariaalice: