Nya Zeeland/Australien/Asien

7 sep. 2017 01:40 (redigerad)
Visningar: 148
Hej hej! Isabel heter jag och jag letar efter en tjej/tjejer att backpacka till nya zeeland, australien och asien med. Vilken ordning det är i har jag inte bestämt än. Det jag hade tänkt är att stanna i nya zeeland ca 2-3 veckor och åka runt i en backpacker buss så man får uppleva så mycket som möjligt och sedan stanna i australien i ca 2 månader och även där åka med en backpacker buss (cairns-sydney/melbourne) för att sen stanna där vi trivs bäst och kanske jobba lite. När det gäller asien så har jag inte så bra koll, men vill iaf till bali och thailand. Hade tänkt åka efter Julafton och vara borta i ca 3-4 månader men är väldigt flexibel och har inte kommit så långt i planeringen. Några saker jag vill göra under resan är att surfa, ta dykarlicens, bungyjumpa och hoppa fallskärm (du behöver självklart inte oxå vilja detta men hade varit kul). Så söker en social och glad person (ett + om du tycker om att festa lite då och då) att dela mitt äventyr med. Hör av dig om du är intresserad, heter Isabel Havander på facebook där du också kan skriva!

Kram!
7 sep. 2017 09:28
Hej! Låter helt underbart! Vi är 2 tjejer som åker till Asien 18/11 och tanken är sen att åka vidare till Australien i feb/mars (tidigare om man känner för det såklart). Antingen om du vill med eller så kan man mötas upp under tiden! 😄
7 sep. 2017 22:37
Jag möts jättegärna upp! Som sagt har jag inte kommit så långt i planeringen men tänker nog iaf vara i australien runt ungefär samma tid. Har du facebook så kan vi prata mer där?:)
Av Jenny97
11 sep. 2017 20:32
Hej! Det låter verkligen helt perfekt! Är också inne på ungefär samma saker och ställen! Om du vill kan vi snacka vidare på fb, heter Jenny Thalin :)
18 sep. 2017 14:47
Hej Isabel! Jag hade också en del planer på att åka till Australien i början av nästa år :) Planerar en budget för att stanna 3-4 månader, kanske jobba/plugga om jag trivs där.
Det hade verkligen varit roligt med massor av äventyr! Tänkte du resa längs östkusten?
Du får gärna adda mig eller pm:a mig via FB där jag heter Henrietta Skoog.

//Henrietta