Ny i Oslo !
Hej :)
Är en tjej på 27 år som kommer från Stockholm, nyinflyttad i Oslo för två veckor sen. Känner mig ganska så isolerad här när man knappt känner någon.
Väldigt öppen för att lära känna nya människor ? Kanske någon som är i samma sits som mig ? Fika ? Glas vin ?
Ha det nice så länge så hoppas jag vi hörs / Ilona
Är en tjej på 27 år som kommer från Stockholm, nyinflyttad i Oslo för två veckor sen. Känner mig ganska så isolerad här när man knappt känner någon.
Väldigt öppen för att lära känna nya människor ? Kanske någon som är i samma sits som mig ? Fika ? Glas vin ?
Ha det nice så länge så hoppas jag vi hörs / Ilona
Hej och välkommen till Oslo:)
Ser att du har bott här i ett par månader nu:) hoppas du trivs bra i Oslo och inte känner dig för isolerad!
Själv har jag bott i Oslo i snart 6 år och trivs väldigt bra här:)
Hör av dig om du skulle vilja ta en fika nån dag!
Hälsningar/ Ajnaraja
Ser att du har bott här i ett par månader nu:) hoppas du trivs bra i Oslo och inte känner dig för isolerad!
Själv har jag bott i Oslo i snart 6 år och trivs väldigt bra här:)
Hör av dig om du skulle vilja ta en fika nån dag!
Hälsningar/ Ajnaraja
Finns de någon här i chatten som ska jobba i Norge (Oslo eller Stavanger) under sommaren 2015 och vill ha/behöver inneboende eller kollektivkamrat?
Jag söker boende under juni,juli och augusti eventuellt med förlängning då jag ska jobba i Norge!
Kort om mig: Född 1993, är självständig, äventyrlig, vill tjäna bra med pengar i Norge under sommaren, söker resekamrat, gillar estetiska aktiviteter, tennis, uteliv, matlagning, meditation, djupa konversationer, sociala nätverk, fika etc.
Hör av er till (Logga in för att se e-postadress),com (felizia 3 ggr)
Jag söker boende under juni,juli och augusti eventuellt med förlängning då jag ska jobba i Norge!
Kort om mig: Född 1993, är självständig, äventyrlig, vill tjäna bra med pengar i Norge under sommaren, söker resekamrat, gillar estetiska aktiviteter, tennis, uteliv, matlagning, meditation, djupa konversationer, sociala nätverk, fika etc.
Hör av er till (Logga in för att se e-postadress),com (felizia 3 ggr)