Norwegian på kastrup hjälp
Hej!
Jag reser ifrån Kastrup med Norwegian snart och tar öresundståget dit, det är första gången jag reser själv och undrar då vart Norwegian check-in ligger från där man kommer in med tåg.
Är det lättare att checka in genom automaten och sedan hitta bagdrop och slänga på väskan?
/Harbard
Jag reser ifrån Kastrup med Norwegian snart och tar öresundståget dit, det är första gången jag reser själv och undrar då vart Norwegian check-in ligger från där man kommer in med tåg.
Är det lättare att checka in genom automaten och sedan hitta bagdrop och slänga på väskan?
/Harbard
Citerat från Miriam123:
Håll utkik efter skyltarna bara så kommer du utan problem att hitta rätt, det finns ju massa personal att fråga också om man går vilse. Rekommenderar automaterna, både smidigare o snabbare, även där brukar personal finnas till hjälp. Lycka till! :)
Tack! :=)Håll utkik efter skyltarna bara så kommer du utan problem att hitta rätt, det finns ju massa personal att fråga också om man går vilse. Rekommenderar automaterna, både smidigare o snabbare, även där brukar personal finnas till hjälp. Lycka till! :)
Jag ska testa automaterna faktiskt, verkar betydligt enklare
Citerat från Harbard:
* Samt är det " Novia Service Desk " som jag ska gå till för Check-in hos Norwegian då?
Som sagts står det på skärmarna var man ska gå, det är bra skyltat.* Samt är det " Novia Service Desk " som jag ska gå till för Check-in hos Norwegian då?
De har dessutom en ganska kul funktion där man kan utforska flygplatsen och bli visad vägen mellan olika ställen.
http://360.cph.dk/index.php?project=1135&lang=2
Norwegian håller till i de nya pultarna intill 7 Eleven (typ nr 80-87). Det kommer inte stå Novia någonstans, bara på personalens uniformer :) Och du måste checka in på automaten, det finns ingen vanlig check-in, bara bag drop.