Norwegian
Hej, fick precis mail från norwegian pga läget.. så kan man få tillbaka pengarna eller cashpoints, men kommer bara fram till point, vill ha pengarna.. hur gör man?
Mvh fredrik
Mvh fredrik
Medlemmen har tagit bort svaret
Har en till rom, är väl inte ombokningsbar egentligen men blev erbjuden refund eller cashpoints som jag fattade det?
Kanske missuppfattade något..
” If we have cancelled your flight and you don’t want to travel, you can request a refund of your unused ticket, or choose CashPoints and get an extra 20% that can be used for your next trip. ”
Kanske missuppfattade något..
” If we have cancelled your flight and you don’t want to travel, you can request a refund of your unused ticket, or choose CashPoints and get an extra 20% that can be used for your next trip. ”
Ja de borde nästan va de?
”Hi ,
We’re contacting you regarding your Norwegian booking.
We're sorry to inform that your flight has been affected by the impact of COVID-19.
Due to the uncertainty of this unprecedented event, we ask you to read our travel information for COVID-19 before making any further plans or rebooking your flight. ”
Får väl avvakta lite, förstår dom har mycket att göra nu 😅 men vill helst ha de i pengar som sagt :)
”Hi ,
We’re contacting you regarding your Norwegian booking.
We're sorry to inform that your flight has been affected by the impact of COVID-19.
Due to the uncertainty of this unprecedented event, we ask you to read our travel information for COVID-19 before making any further plans or rebooking your flight. ”
Får väl avvakta lite, förstår dom har mycket att göra nu 😅 men vill helst ha de i pengar som sagt :)
Citerat från Marywood:
Aha, ett stödpaket …. ok.
Fick idag ett mail där det står att min flight är inställd som skulle ha avgått i april.
Återstår att se hur det blir med pengarna som jag har betalat för resan.....
Med vänlig hälsning
M
Gå in på din bokning på Norwegians sida så ska du kunna claima återbetalning.
Fick idag ett mail där det står att min flight är inställd som skulle ha avgått i april.
Med vänlig hälsning
M
Citerat från Marywood:
Hej! Vi har också en resa på G med en ej ombokningsbar biljetter med Norwegian, är kanske bäst att vänta och se om den blir inställd, om jag förstått rätt så får du tillbaka i pengar inte i pointsCiterat från Birgere:
Japp, nu begärde jag återbetalning. Säga vad man vill om Norwegian men tydliga och enkla formulär har dom i alla fall!Citerat från Marywood:
Med vänlig hälsning
M
Gå in på din bokning på Norwegians sida så ska du kunna claima återbetalning.Aha, ett stödpaket …. ok.
Med vänlig hälsning
M
Mvh Anki
Såg just att "Norrmännen" ställt in sina resor i Oktober. Nya från 1 November, som naturligtvis oxå blir inställda. Känns lite som Firma Fiffel & Båg...