Norwegian
Norwegian till Usa - vilket språk har de sin underhållning på?
Tänkte för barnens skull
Tänkte för barnens skull
Har för mig att den är på engelska. Har åkt med dem till Fort Lauderdale några gånger, men inte riktigt tänkt på exakt hur det är med språket.
jag tycker det är svagt av flygbolagen att inte lägga med engelsk text på engelskspråkiga filmer. Ljudet är ju inte alltid lysande plus att det alltid är störande ljud i kabinen så engelsk text skulle hjälpa mycket.
Bättre att fylla IPADen med filmer om man nu orkar titta, själv föredrar jag annars att slumra med en ljudbok.
Bättre att fylla IPADen med filmer om man nu orkar titta, själv föredrar jag annars att slumra med en ljudbok.
Citerat från Marulk:
Enbart ljud för att flygbolaget ska sälja hörlurar
men även om man har hörlurar hör man ju inte allt. Det pratas runtomkring en och sedan orkar jag inte hålla koncentrationen under en hel film (kan bero på att barnen vill något varannan minut) så förra resan såg jag Speed 3 gånger :-)
Enbart ljud för att flygbolaget ska sälja hörlurar
Citerat från Birgere:
jag tycker det är svagt av flygbolagen att inte lägga med engelsk text på engelskspråkiga filmer. Ljudet är ju inte alltid lysande plus att det alltid är störande ljud i kabinen så engelsk text skulle hjälpa mycket.
Håller med till 100% att medtaga egen iPad eller liknande platta, ofta har man sett mycket av det som erbjuds ombord, en platta kör man många timmar på samt kan även ha den musik mm. man vill ha med.