Updaterad av Ulrika76
för 17 år sedan
Vi tänkte boka en resa till Kenya (Safari) och Zanzibar (sol och bad) med Kenzan Tours. Innan vi betalar in slutsumman så undrar jag om någon har någon erfarenhet av Kenzan Tours eller vet någon som rest med dem tidigare?
Det rör sig om mycket pengar så man vill ju inte bli lurad.
Mvh
Ulrika ... ...
Tanzania
Isabelleh,
5 mars 2019
Updaterad av Davidh
för 4 år sedan
Jag och sambon tänkte åka till Tanzania/Zanzibar i december och det lutar just nu åt en resa med den danska resebyrån Flamingo tours. Någon som har erfarenhet av denna resebyrå? ... Davidh: >Citerat från Isabelleh:
>>Citerat från Lenakp:
>>Funderar på att boka med flamingo Tours tillhösten 2020 ...
Updaterad av Asaolander
för 7 år sedan
Någon som har erfarenhet av denna researrangör? Vi funderar på att åka med dem till Malaysia. Är det vanligt att man vid bokning 6 mån. innan avresa ska betala för flygbiljetterna inom en vecka?
Karin ... Asaolander: Hej! Jag undrar samma sak. Någon som anlitat Kenzan för resa till Maldiverna ...
USA
Saraerlandsson,
27 jan. 2014
Updaterad av Dirgis
för 10 år sedan
Behöver tips på bra Youth Hostels i Hollywood-området. Har kollat lite på Banana Bungalow, någon som har erfarenhet av det stället?
Funderar också på om det finns någon bra tour till Las Vegas och Grand Canyon? Från antingen San Francisco eller Los Angeles?
Tack på förhand! ... Dirgis: Jag ...
Sri Lanka
Trieste,
3 mars 2013
Updaterad av Assiana
för 10 år sedan
Hej,
Jag vill avråda alla från att boka resa med Explore Tours!!
Vi åkte till Sri Lanka med dem över jul och nyår - den absolut sämsta resa vi någonsin gjort!!!!
Inga möten med lokalbefolkning (ett av skälen de ger till att åka med dem), dåliga hotell på flera av stoppen och inget intresse ...
Italien
Kojje,
2 nov. 2009
Updaterad av Hyrestanten
för 13 år sedan
Denna gång till Toscana. Någon som hänger med? Tror mig ha förstått att de är rumsrena, men eftersom ingen har kommenterat på länge blir man lite orolig. Hör av er ni också som fått inbjudan av Pharma Med eller vill varna mig, jag vill gärna åka till våren. ... Kojje: Jag åker till Toscana i april, ...