Vietnam
Lottabettan,
2 feb. 2011
Updaterad av Anna__
för 13 år sedan
Hej,
Vi ska till Vietnam i mars och bland annat stanna i Hoi An och Nha Trang. Undrar om någon har tips på bra hotell. Någonstans i mellanklass. På de olika hotellsiterna känns det som om man får en ganska bra uppfattning om standarden på hotellet, men skulle vilja ha tips om bra läge. I Hoi An ...
Vietnam
Marbry,
6 aug. 2017
Updaterad av Marbry
för 7 år sedan
Kommer att vara i Vietnam med min familj bestående av oss vuxna samt två aktiva barn, 8 & 9 år, under två veckor i November i år. Landar i Saigon.
Har rest ganska mycket i asien och framför allt Thailand tidigare, både med och utan barn. De senaste åren har vi varit på Koh Lanta. Vietnam är dock ...
Vietnam
Byhage,
12 mars 2014
Updaterad av Byhage
för 10 år sedan
Hej!
Ska åka till nha Trang i Vietnamn i början av nästa år. Vart ska man bo?
Har hittat ett fint boende i georgtown. Är det ok att bo där eller ska man bo vid stranden? Hur tar man sig lättast från flygplatsen och vad kostar det ca? Hur långt är det till stranden från georgtown ? Önskar mycke ...
Vietnam
Linaanderson,
24 sep. 2014
Updaterad av Hildel
för 9 år sedan
Hej! Jag och mina kompisar har bestämt oss för att åka till Saigon och har även kollat lite på Nha Trang. Någon som har varit där?
Vi funderar på att åka tåg från Saigon till Nha Trang. Är det någon som har gjort det? Tror ni man måste boka tågbiljett nu, eller kan man vänta till man kommer till ...
Vietnam
Daquiri,
15 maj 2013
Updaterad av Daquiri
för 11 år sedan
Har någon varit i dessa städer? Planerar för några dagar i Saigon och för ca 10 dagar i någon av dessa städer.Stränder? Titta på och uppleva? Turistiskt? All info är av värde :) Hur ostadigt är vädret i dessa städer jag nämnt under augusti - oktober? Jag såg att vissa flygbiljetter är riktigt bra ...
Vietnam
Hajjen,
16 maj 2010
Updaterad av Lerh
för 12 år sedan
Hej!
Tänkte åka till Nha Trang eller Phan Thiet i mitten av juni och skulle behöva lite goda råd/tips.
Jag har försökt att ta reda på hur vädret kan vara under under juni månad men upplever att det ges mer eller mindre olika information om samma områden.
Därför, vart är bra ställen att ...