New York - Memorial Day och Brodway musikal
Har nu bokat resan till New York maj 2018
Ser nu att vi kommer vara där den 28 maj när det är Memorial Day.
Vad kan man förvänta sig av den dagen? Någon som varit där under denna dag?
Om man skall gå på en musikal på Brodway, vilken är ett måste. Där var ju en hel uppsjö.
Ser nu att vi kommer vara där den 28 maj när det är Memorial Day.
Vad kan man förvänta sig av den dagen? Någon som varit där under denna dag?
Om man skall gå på en musikal på Brodway, vilken är ett måste. Där var ju en hel uppsjö.
Paraden den dagen måste du se. Googla på det en tid innan så du får tid och sträckning klar för dig.
Jag har försökt mig på en av de nyare musikalerna, men det var inget för mig. (Men jag är nästan dubbelt så gammal son du, så du kan ju ha en annan musiksmak).
/PeterO
Jag har försökt mig på en av de nyare musikalerna, men det var inget för mig. (Men jag är nästan dubbelt så gammal son du, så du kan ju ha en annan musiksmak).
/PeterO
Perfekt skall kolla in paraden.
Ang brodway så är det inte något jag super gillar men mer en cool upplevelse att man har gjort det.
Hatar rock men en konsert är ändå speciellt och det går. Så jag är mer för upplevelsen och att man sett en show där.
Dock var där ju så många att välja mellan.
Ang brodway så är det inte något jag super gillar men mer en cool upplevelse att man har gjort det.
Hatar rock men en konsert är ändå speciellt och det går. Så jag är mer för upplevelsen och att man sett en show där.
Dock var där ju så många att välja mellan.