Updaterad av Tessba
för 8 år sedan
Är i NY under perioden 27 april-6 maj och undrar om någon vet ngt kul som händer just då?
Vi har med oss vår 11 åring... så tyvärr inga takbarer och super sena kvällar, men mycket annat kul.
Det jag undrar framför allt är om vi ska ta en dag och åka till frihetsgudinnan? Planen var att åka med ...
USA
Famlofquist,
18 sep. 2013
Updaterad av Famlofquist
för 11 år sedan
Hej,
Sitter och funderar om April är för kallt för NY och Six Flags i New Jersey. Påsken ligger ju under senare delen av april 2014, så jag tänkte höra med er som varit där.
Jag har bara haft förmånen att få vara där i Maj & September, vilka var ljuvliga månader:)
Alla tips om Sig Flags är ...
Updaterad av Sannany
för 13 år sedan
Hej!
Jag o min sambo är precis på väg att boka en resa t. NY, har hittat ett bra pris m Icelandair den 16-24 mars. Det kostar 4270 per person, o då har vi möjlighet att stanna två nätter i Reykjavik och få se det "på köpet". Sedan blir det 6 nätter i NY.
Nu har jag hört att det är mycket ...
USA
Fredrik714,
22 feb. 2009
Updaterad av Fridagbg
för 15 år sedan
Hejsan allihopa. Jag och gumman skall till NYC nu i maj. Vi har planerat besöksmål, shopping mm.. Men jag undrar om det finns någon som vet om någon/några bra sida/or på nätet som sammanfattar events i New York under året, typ som konserter, hemmamatcher i basket/baseball/american football osv.
...
Updaterad av Conson
för 5 år sedan
Hej.
Vi, föräldrar och en 13-årig tjej, ska flyga till Boston 10 april, stanna några dagar där och sen bila längs kusten till New York.
VI vill gärna få tips på platser värda att besöka och stanna över natt/nätter under resan.
Kanske 2-4 dagar totalt.
Avslutningen blir NY under 4-5 dagar. Sen ...
Updaterad av Annl
för 11 år sedan
Hej!
jag, min sambo och två vänner ska åka till New York i maj i 14dagar. Vi är på jaktefter billigt men bekvämt boende på eller i närheten av manhattan,. Vi funderar på att hyra en lägenhet, är det någon som har erfarenhet av detta och vet vart man ska leta? eller om ni har några andra tips?
...