New York | 13 - 20 Maj, 2013 | Låg budget

Av Ounze
4 jan. 2013 04:02
Visningar: 420
Tjena moss!

Flyger till New York från Kastrup, måndagen den 13 Maj kl: 12:25 med Air Canada med transfer i Toronto och återvänder måndagen den 20 Maj kl: 17:20 med transfer i Toronto.

Jag skulle egentligen iväg med en kompis men han backade pga ekonomi, så nu tar jag hjälp här på Reseguiden!

Jag är en glad och översocial 18 årig kille som läser Turism & Resor och har bestämt mig att göra min egna första stora resa på egen hand.
Jag har alltid velat resa till New York så när jag ändå skulle ut och resa fick detta bli mål nummer 1.

Jag känner mig inte värst intresserad att lägga en förmögenhet på hotell så jag har bestämt mig att satsa på bed'n'breakfast via "www.airbnb.com". Jag känner folk som provat det och varit över nöjda, så jag passar på att spara en hel del.

Väl där lär jag leva på billigt käk och egna tiden åt sightseeing och besöka alla "måste" ställen. Jag har en bekant som bor i New York som jag ska slå ett besök hos men tror absolut inte att han lär ha mycket tid att ses då han studerar. Eventuellt kanske man tar någon sväng förbi några köpcentrar och ser vad man kan inhandla för en billig peng.

Hör av dig om du ska hänka på! :) Mvh Daniel
Av Ounze
21 jan. 2013 01:53
Bumpar detta.

Ska fortfarande bli av.. 13-20 Maj :p Jag bits inte..
Av Ounze
28 mars 2013 13:19
Bokar snart boende. Hör av er!

//Danne
Av Ounze
1 maj 2013 22:47
Borough Park, Brooklyn på ett omtalat hostel med good feedback. :)
2 maj 2013 00:36
Okej funderar på att åka ungefär samma datum som dig, hade vart trevligt att träffa nån där ^^
Av Ounze
2 maj 2013 01:03
For sure, det hade varit skit skoj!

Vi hade kunnat dra en runda runt stan och fotografera lite för jag som råkar åka själv lär inte få så schyssta bilder, haha :(

Du får gärna lägga till mig på facebook om du vill för en bättre kontakt om det blir av att du är där kring samma tid. Jag går under namnet Daniel Ounze Dopeboy. Och jag assosierar INTE dopeboy efter drogen dope trots att det är det som de flesta tror. =P

Mvh