Sverige
Stridh,
4 okt. 2009
Updaterad av Mpc
för 15 år sedan
Ska till Malmö i helgen och tänkte gå ut på lördagen. Problemet är väl att jag och min kompis inte fyllt 20 än och det verkar vara 20års gräns på de flesta ställen på lördagar.
Så jag undrar om någon vet något ställe som antingen har 18års gräns eller inte är sådär jättenogranna med legkontroll??? ...
Updaterad av Trea
för 14 år sedan
Vi funderar på att ta oss ner till Göteborg med vår husbil i helgen. Vi har inte tänkt åka till nån camping, utan tänkte parkera lite centralt och hitta på nåt kul. Några tips på vad som händer i Göteborg i helgen? Vi såg att det ska vara HBT-festival, betyder det att det händer nåt kul? I övrigt, ...
Sverige
Steffea,
20 okt. 2011
Updaterad av Hkn
för 13 år sedan
Hej,
Jag har bokat en tur till Stockholm över nyår, någon som har några bra tips på vad som händer i Stockholm en nyårsafton? ... Peter_O: Nybrokajen 11 har gått över till att heta Musikaliska (Akademien) numera. Jag tycker nog inte deras nyårskonsert verkar speciellt spännande. http://www. ...
Sverige
Bengtar,
14 aug. 2009
Updaterad av Homeros
för 15 år sedan
Läckergommar!
Kräftor.
Surströmming!
På fredag dukar jag till fest i himmelriket (Bromölla).
Svenska kräftor (Vättern), med tillbehör.
Linieakvavit,Bäsk, Grolch öl, lite bröd och västerbottenost.
Som mat blir det Hällevikslax med romsås, svensk sommarpotatis och ett hyggligt vin från Alsace.
...
Sverige
Senses93,
20 jan. 2009
Updaterad av Fdp
för 15 år sedan
tja, jag är en kille på 15 år och ska till sommaren till malta med en av mina polare.
hur är det på malta? och drickandet, festandet? Skriv gärna allt om eran resa även vilket bolag man ska åka med, STS eller EF? och var ska man om man vill typ festa lite grann men mest ragga tjejer å sola? :P
( ...
Sverige
Linnliinn,
14 maj 2012
Updaterad av Nevada55
för 7 år sedan
Förslag på bra dagsutflykter runt om i Västra Götaland? Alla förslag uppskattas :) ... Nevada55: Elvis museum i Floda .
Kolla www.tcbhouse.se ... Nisse2ears: 1) Läckö Slott
2) Factory outlet för Iittala, Rörstrand, Arabia o s v i Lidköping
3) Orust och Tjörn
4) Marstrand
5) Nordens Ark http:/ ...