Nån mer som bara vill bort?

14 nov. 2011 21:59
Visningar: 662
jag måste bort efter nyår, jag kan göra vad som helst. volontärresa, långresa i asien, backpacka,bara flytta till london o chilla eller dra och jobba någonstans? jag är öppen för förslag men föredrar värme, äventyr, bad och kalla drinkar.

jag har pengar men ingen o åka men då folk är idioter. jag är rolig, det måste du också vara. vem vill dra?
15 nov. 2011 00:50
Jag är sugen på Australien, Thailand o kanske nå annat de kan man ju bestämma nere där! Jag har iaf tjänstledigt hela januari och februari så de kanske vore något!! Jag är skitladdad! Och rolig.
Av Natw
15 nov. 2011 11:32
Kom till Panama, Bocas del Toro! Paradiset på jorden har jag hört, och perfekt för ungdomar dessutom! Jag åker iväg den 6:e januari med en polare!

Kanske vi ses där :)?
16 nov. 2011 00:17
Hur bra som helst, maila mig på (Logga in för att se e-postadress) :D
19 nov. 2011 22:17
HejHej, är också sugen på att bara resa iväg, leva livet och inte tänka på vad som händer hemma i Sverige ;)
Av Boo921
26 nov. 2011 16:07
vill med bara sticka iväg. har tänkt länge på backpacka i asien och framförallt i vietnam.
dock passar det bättre nu i december till mitten av januari för mig att resa.

adda min skype eller maila: anton.soron/ (Logga in för att se e-postadress)

mvh anton
5 dec. 2011 14:10
jag är på. har precis samma tankar som du, bara jag kommer bort. skickar ett mejl till dig å berättar lite mer!
5 dec. 2011 14:36
haha men det finns ju hur många olivia westin som helst på fb! adda min, nathalie helin. har en bild på en manlig modell med brunt hår hah!
Av Pungolo
21 dec. 2011 23:15
Fan nu blir man bara mer o mer sugen på att dra bort från kylan. Funderar själv på att åka ner till Thailand nu i januari o det skulle va hur roligt som helst att få med sig mer folk eller att man kanske kan få följa med någon annan.
22 dec. 2011 01:25
Jag funderar på att volontärarbeta med djur/natur i tex Afrika eller Kina (jättepandor) i slutet av januari och/eller början av februari. Alla som är seriösa och trevliga får jättegärna höra av sig. :)