Thailand
Monab,
13 jan. 2012
Updaterad av Monab
för 12 år sedan
Är lite sugen på att åka till Nai harn. Gillar där det är lite lugnare, är mest ute efter sol och bad. Det jag funderar på är hur långt det är till några restauranger (förutom de som finns på stranden)? Alltså är det gångavstånd från stranden till restauranger/något typ av centrum?
Om det är ...
Thailand
Baanley,
7 feb. 2010
Updaterad av Sierra
för 14 år sedan
Är det någon som bott på All Season Nai harn???
Nått som e värt att se i närheten av Naiharn?? ... Muangthai: Hej
Inte långt från Nai Harn ligger Phukets sydligaste beach, nämligen Yanui Beach.
Den är en mysig liten strand med några enkla matställen som erbjuder härlig thailändsk mat.
När ...
Thailand
Nathalie80,
23 feb. 2010
Updaterad av Maff
för 14 år sedan
Hej igen,
Jag har bokat sex nätter på detta resort och undrar ifall det är någon som bott där eller varit i området?
Har läst recensioner och de flesta är bra medans andra mindre bra, många anser att hotellet är slitet osv, men det är inte mitt största bekymmer jag undrar mer ifall det ligger ...
Thailand
Baanley,
10 jan. 2010
Updaterad av Sierra
för 14 år sedan
Har idag bokat resa till Thailand =)=) sååååå skönt, har bokat med hotell för första gången! se hur de blir!
1 vecka i AoNang
1 vecka på Phuket, Nai harn, har faktist aldrig varit just där innan, men har sett att det finns några fina öar o så i närheten,
Någon son vill dela med sig av sina ...
Thailand
Saetang,
30 dec. 2008
Updaterad av Digger
för 15 år sedan
Bra boende på Nai Harn??
HJÄLP! ... Digger: Hej igen ! Sabana Resort har bytt namn till All Seasons nai harn. ... Muangthai: Sabana Resort ligger bara ett stenkast från stranden,du kan även söka på sawadee.com.
Där finns det hotel över hela Thailand,till bästa pris. ... Digger: Hej! Jag har ...
Thailand
Vonsan,
17 nov. 2007
Updaterad av Krantz
för 16 år sedan
Någon som varit här nyligen? Är det fortfarande relativt lugnt och oexploaterat? Fint att bada?Har någon bott på Baan Yanui beach eller Yu Nui Bungalows? Något annat boende att rekommendera?
Tacksam för svar! ... Sierra: Jag var på Nai Harn och Ya Noi Beach (se http://www.reseguiden.se/minsida/ ...