Pakistan
Vicci89,
20 sep. 2012
Updaterad av Vicci89
för 12 år sedan
Jag och min sambo ska resa till Pakistan, någon som har någon erfaranhet ang de landet? vi ska vara där ett bra tag också. ... Theelf: >Citerat från anteee:
>Säger bara... Åk Karakoram highway! Den vackraste vägen i världen.
Hej Andreas,
Intressant! Du har alltså färdats på Karakoram ...
Filippinerna
Mickebulan,
23 apr. 2010
Updaterad av Bibby
för 14 år sedan
Filippinerna har ett obefogat dåligt ryckte enligt min mening, dags att folk får upp ögonen. Thailand har haft ca. 2-300.000 sv. besökare årligen.
Thailand ett av de
farligaste länderna
De farligaste länderna
I Maplecrofts terrorism-index ingår 196 länder. Av dessa räknas nio som extrema ...
Förenade Arabemiraten
Farbror_frej,
8 apr. 2009
Updaterad av Chris_60
för 15 år sedan
Jag gjorde en gång ett kort besök i ökenlandet Dubai, detta hejdlösa eldorado för arkitekter med monumentala mål. Dubai siktar mot stjärnorna. Här ska allt bli först och störst. Skyskrapor som på Manhattan. När stränderna inte räcker till skapas konstgjorda öar; The Palms, utformade som palmer med ...
Indien
Sussie,
26 dec. 2006
Updaterad av Elinnilsson
för 17 år sedan
Hej! Jag ska gifta mig den 4/8-07 och direkt därefter tänkte min blivnade man och jag åka på bröllopsresa. Vi vill inte sola och bada utan upleva saker (tex. titta på städer, monument osv).
Vi har länge pratat om att åka till Indien (Dehli, Amritsar och där omkring) samt en sväng in i Pakistan ( ...
Updaterad av Erik777
för 4 år sedan
Hej, jag har en del av min familj i Thailand just nu på semester. De har 2 v kvar där i landet. Så som det ser ut med konflikten USA - Mellanösten är min fråga:
De reser med Qatar som är amerika vänliga - Iran vill ju gå på allt vad amerikanskt heter.
Det värsta som kan hända i konflikten är ...
Asien
Wistromemelie,
28 nov. 2019
Updaterad av Erik777
för 4 år sedan
Jag och min kille kommer flyga till Singapore i början av April. Sedan har vi tänkt oss antigen något ställe i Indonesien eller Borneo. Det vi vill få ut av resan är sol och bad, gärna djur, natur och andra utflykter. Några tips och hur är det med vädret.
Mvh Emelie ... Erik777: >Citerat ...