Någon spontan och galen själ som vill resa med mig V29,30,31?
Heej!
Jag går på semester V29 och vill lämna Sverige illa kvickt.
Tyvärr har ingen av mina vänner möjlighet att vara borta 3 veckor, så tänkte kolla här om någon är sugen? Jag är på att åka var som helst, hur som helst sålänge det finns sol!
Kryssning, bila, båt/tågluffa(?) eller bara hotell men isf att man åker runt.
Är du okomplicerad, spontan och lite galen som älskar värme, sol, bad, fest och upplevelser KONTAKTA MIG! :D
Jag går på semester V29 och vill lämna Sverige illa kvickt.
Tyvärr har ingen av mina vänner möjlighet att vara borta 3 veckor, så tänkte kolla här om någon är sugen? Jag är på att åka var som helst, hur som helst sålänge det finns sol!
Kryssning, bila, båt/tågluffa(?) eller bara hotell men isf att man åker runt.
Är du okomplicerad, spontan och lite galen som älskar värme, sol, bad, fest och upplevelser KONTAKTA MIG! :D
Tjena! Jag har starka funderingar på att bila några veckor i sommaren tillsammans med min dotter på 6 år. Kanske åka ner till franska rivieran sen vidare till Italien och Kroatien eller nåt liknande. Låter det intressant kan du ju skriva en rad.
Hej var helt inne på båtluffa om du fortfarande är sugen är jag på! :)
Med vänlig hälsning göran
Med vänlig hälsning göran
Kan du inte ta semester vecka 36 istället? för då är jag ledig hihi ;) Jag är alltid okomplicerad, öppen o lite galen som önskas. Passar inte v 36, är jag säker det går att lösa nåt annat längre fram för finns det ju alltid andra tillfällen! Ha de bäst! Wohoooo :D