NÅGON SOM VILL RESA?
Hejsan!
Är en glad tjej som ska ut och resa i Januari månad. Är du tjej och vill komma iväg på en avslappnad semester ? Få mycket skratt ? Tveka inte att höra av dig till mig.
Är en glad tjej som ska ut och resa i Januari månad. Är du tjej och vill komma iväg på en avslappnad semester ? Få mycket skratt ? Tveka inte att höra av dig till mig.
Hej!
Du är inte sugen på att hänga med 3-4veckor till Marocko i mitten av november? Tänkte två veckor resa runt och två veckor surfa :) hör av dig!
Du är inte sugen på att hänga med 3-4veckor till Marocko i mitten av november? Tänkte två veckor resa runt och två veckor surfa :) hör av dig!
Medlemmen har tagit bort svaret
Citerat från Aajohannesson:
Hej!
Jag tänkte resa i Januari till Thailand :) i 2 veckor ungefär. Har praktik nu i 2 månader så kan tyvärr inte åka just nu. Men följ gärna med mig !!!
Hej!
Jag tänkte resa i Januari till Thailand :) i 2 veckor ungefär. Har praktik nu i 2 månader så kan tyvärr inte åka just nu. Men följ gärna med mig !!!
Citerat från Erica_bergman:
Var hade du tänkt att åka? Är också jättesugen på att åka någonstans, så är på det mesta! :D
Jag hade tänkt åka i Januari till Thailand i 2 veckor :) har praktik i 2 månader nu och kan ej ta ledigt tyvärr....
Var hade du tänkt att åka? Är också jättesugen på att åka någonstans, så är på det mesta! :D
Jag hade tänkt åka i Januari till Thailand i 2 veckor :) har praktik i 2 månader nu och kan ej ta ledigt tyvärr....
Medlemmen har tagit bort svaret
Januari låter bra :) Har du bokat någonting än?
Hej igen! Har inget bokat då jag vill åka med någon ...
Hej igen! Har inget bokat då jag vill åka med någon ...
Hej hej! Jag ska till Kapstaden den 3e januari i 3 veckor. Biljetterna var väldigt billiga så om det är något för er kan ni kika på priserna och hacka på. Jag åker främst för kitesurfing. Men man kan göra mycket annat där med och kanske komplettera med en surfing kurs. Sen v 5 vill jag åka till alperna och köra lite snowboard. Å först och främst söker jag folk nu för den Skidresan, men tänkte nämna Sydafrika då jag såg diskussionen här.
skriv gärna till mig på fb så snackar vi mer :) fanny evangeline selanius
skriv gärna till mig på fb så snackar vi mer :) fanny evangeline selanius