Någon som vill hänga med till Bali?

21 juni 2015 13:17
Visningar: 64
Hej! Har nyligen kommit hem från Bali och känner att jag verkligen vill åka tillbaka någon gång runt den 16 augusti och stanna 2 veckor! Ingen av mina vänner kan ta semester då så om någon annan är sugen hör gärna av er, alltid kul med sällskap när man ska åka! :) Vill mest åka tillbaka för att surfa (även om jag är dålig på det) sola, träffa sköna människor och åka runt till en massa fina stränder och platser!
21 juni 2015 18:26
Hej Sara! Jag kanske är sugen! Vill du tjöta vidare p
Facebook eller något?
21 juni 2015 18:58
Tyvärr så kan jag inte vara borta för länge Jocke då plugget börjar i september igen, hade vart sjukt kul annars!
Av Sarar22
23 juni 2015 19:07
Jag och en vän planerar att landa i Bali typ 12 augusti och stannar ca 10 dagar innan vi åker vidare till Singapore! Vi är gärna på att prova surfa, sola, träffa människor osv. Alltid roligt att vara fler :)
12 juli 2015 07:02
Hej, jag ska åka ner den 23 aug-17sep för surfing bland annat. Hör av dig för sällskap.
11 aug. 2015 12:45
Jag åker till Bali 17aug! Stannar där till 14sep :) Hade varit kul med sällskap!
12 aug. 2015 19:41
Tja!
Jag och en kompis åker ner till Bali 1 oktober och stannar för att surfa och festa i 16 dar. Men sen åker min kompis vidare till Australien och jag drar förmodligen vidare till Singapore eller Borneo m.m.
Hör av dig om de låter intressant✌️
Kanske kunde träffa på er andra som ska ner till bali den tiden oxå? Hade varit svenakul👌
Av Sol_34
21 aug. 2015 01:38
Sitter och planerar min semester i september (dålig månad om man ska få med sig någon) Bali lockar :) , Mischalee- har du fb?! Tänkte mest på dagarna jag tänkt åka- dvs någon vecka in på månaden..