Någon som vill följa med mig?:)

30 sep. 2006 21:47
Visningar: 288
Hej! Johanna heter jag och kommer från den lilla staden Skellefteå uppe i norrland, jag hade tänkt mig ut i världen nu efter jul alltså i början av januari:) men jag har ju tyvärr ingen att resa med, känner att jag inte vill åka ensam, jag vet inte riktigt vart jag vill fara, men jag hade väl funderat på att resa runt i asien iaf, kanske svänga över till australien och eventuellt jobba lite där! skulle även vara kul att besöka USA men, ja jag vet inte riktigt vad jag vill, är rätt flexibel när det gäller resmål! målet med min planerade resa är att uppleva så mkt som möjligt, träffa nya människor, parta loss, och ta en och annan skön dag på stranden! låter det bra? kanske ska tillägga att jag hade tänkt vara borta kanske 4-6 månader beroende på hur långt pengarna räcker! skulle vara kul om nån skulle vilja hänga med mig, helst en tjej, får gärna vara från norrland så vi kan träffas före, men det är absolut inte ett måste! tjing
Av Eric
30 sep. 2006 22:46
hej,
jag vill gärna resa ,jag e trevlig kille som söker reskompis ,just nu jag har en offer från resort som jag vann ,2 veckor i Goa är betalt och vi kan förlänga den .har du nån plan jag vill gärna resa med dig,ja vill bo där länge men vi kan diskutera.,hoppas hörs
bye
Av Shad0w
1 okt. 2006 13:52
Hallåj :) Louise här, fick ett mail av dig tidigare, men du skrev att du hittat någon att åka med. Blev det ändrade planer? Jag är så fruktansvärt sugen på att åka iväg ett bra tag, det är ju dock i pengarna det hänger löst. Jag jobbar ju för fullt nu, vet inte hu länge till jag får vara kvar som vikarie. Men fan vad jag vill åka till malaysia, thailand, usa, mexiko, öppen för förslag :) jag är också ett partyfreak som älskar att hänga på stranden en solig dag, shoppa och se mig omkring! Är så förbannat sugen så jag hoppas jag får vara kvar och bli rik, sen vill jag helst om jag stannar en längre period på något ställe jobba där, servitris, vad som helst som går att få tag på? Ha de bra! :) sen dessutom bor jag ju i Umeå också. hehe
1 okt. 2006 19:35
men hade jag skrivit att jag hade hittat nån att fara med?? det var konstigt! måste ha skrivit fel:) jag har ju väntat på svar från dig men jag fick aldrig nåt så jag trodde du hade ändrat dig eller nåt! jomen jag vet ju inte riktigt hur mkt pengar jag kommer ha heller, jag är oxå bara vikarie, så det varierar jättemkt hur mkt jag får jobba! men jag har ju jobbat nu sen jag tog studenten och har samlat ihop lite pengar, men även slösat bort alltför mkt:( du kan väl adda mig på msn så kan vi prata där om du nu är online nån gång?! ha d! kram
Av Zottele
4 okt. 2006 11:54
Hallå där!
Tycker ditt inlägg låter väldigt spännande, jag är själv på väg ut i världen men är också lite för feg för att göra det själv. Jag hade ju tänkt mig åka nu snart men det är helt ok för mig att vänta så kan jag jobba in lite extra innan, jag är väldigt sugen på att åka till Australien men jag är även öppen för andra förslag. Tycker ditt mål låter precis som mitt, att få upptäcka lite mer än bara det vi ser här men att även ha grymt skoj:)
Jag är tyvärr inte från Skellefteå utan från Bollnäs..
om du är intresserad hör gärna av dig!

Mvh // Johanna
5 okt. 2006 23:42
Hej Johanna! Har också planerat en resa nu i vår. Australien eller Asien men jag är öppen för förslag. USA låter hur bra som helst. Jag är 21 år gammal, resvan, glad, spontan och uppskattar allt som är nytt! Vill helt enkelt bara ha kul. Jag hade dock inte tänkt mig en så lång resa. 1 och en halv månad ungefär. Då har jag planerat att parta, dyka, träffa nya människor och uppleva en helt annan kultur. Låter det intressant? Tyvärr, bor jag ganska så långt ifrån dig nämligen i Stockholm. Men om det blir aktuellt så kan vi nog ta och träffas ändå.
Vanja